eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego to samochody mają być autonomiczne?Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Date: Sun, 1 Apr 2018 22:30:08 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <p9rfgj$vrm$1@node1.news.atman.pl>
    References: <1kkhgbbfknzcv.1citghc80pygv$.dlg@40tude.net>
    <p9ot4a$hsf$1@node1.news.atman.pl>
    <1309fla89flww.1eeqyvy0opfp9$.dlg@40tude.net>
    <p9qosl$9lk$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1522614611 32630 89.69.207.111 (1 Apr 2018 20:30:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Apr 2018 20:30:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <a...@4...net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627999
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-01 o 17:20, J.F. pisze:

    > Albo i nie, jak sie jej bezpiecznik wylaczy.
    > A bezpiecznik musi byc, na wypadek pozaru nadajnika.

    Też nieprawda :-) Dziś nie zgadzam się z Tobą prawie non-stop :-D
    Nie da się wyłączyć systemu z poziomu kabiny pilotów nawet jeśli
    wszystkie bezpieczniki wydłubiesz. Każdy silnik niezależnie jest
    monitorowany a zasilanie celowo jest tak zaprojektowane by nie podlegało
    sabotażowi oraz uległo destrukcji gdy już samolot stanie się trumną.

    > Jest jeszcze kwestia, ze jak sie cos stanie na 10km, to wrak moze
    > jeszcze daleko poleciec, a potem w prady w oceanie jeszcze zniosa.

    Ale będzie wiadomo gdzie szukać. Nawet przez 3 kolejne lata. A teraz aby
    MH 370 odnaleźć, to nawet spuszczenie wody z morza może nie być
    wystarczające - bo do końca nie wiadomo, o które morze chodzi.

    > AF447 o tyle ciekawe, ze samolot byl sprawny do konca wiec mogl
    > wysylac komunikaty z wysokosci zero+ ... i wysylal - co 10 minut.
    > A 10 minut to jakies 100 km.
    >
    > Ale dzieki temu z grubsza bylo wiadomo gdzie szukac, a nie
    > "gdzies miedzy Brazylia i Afryka".

    Taaaa... sęk w tym, że nie "dzięki temu" pozycję znano lecz dzięki temu,
    że pół godziny wcześniej pilot potwierdził swoją pozycję. "Dzięki temu"
    wiadomo było jedynie jak długo samolot jeszcze leciał danym kursem.
    Natomiast komunikaty o jakich piszesz, nie zawierają pozycji,
    przynajmniej takiej, która pozwoli na lokalizację wraku. Jak pisałem -
    dokładność dwóch mórz.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: