  • Data: 2018-11-28 13:23:37
    Temat: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast zagonić 90% urzędników do roboty?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ptltmp$vqc$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 28.11.2018 o 11:05, J.F. pisze:
    >Na pewno wiele przybyło, ale czy na pewno ta papierkologia jest
    >zawsze potrzebna?

    Znajomy architektem jest - mowi ze co roku teczka papierow do nowego
    budynku coraz grubsza jest ...

    >Kompletowałem niedawno papiery jakie są wymagane do sprzedaży garażu
    >wraz z działką (całość działki zabudowana jest garażem - nie ma ani
    >metra "ziemi").
    >1. Zaświadczenie, że budynek nie podlega pod konserwatora zabytków
    >2. Zaświadczenie, że działka nie podlega zalesieniu
    >3. Zaświadczenie, że działka nie leży w strefie rewitalizacji

    Tylko widzisz - jesli chcemy ochrony zabytkow, zalesiania i
    rewitalizacji ... to potrzebne.
    Car sie pewnie nie przejmowal takimi rzeczami i paru urzednikow mniej

    >Do tego jeszcze mapka, wypis z rejestru gruntów i kilka innych
    >papierów, które przy pewnej dozie dobrej woli mogę uznać za
    >"potrzebne".

    Pytanie jest raczej inne - czemu urzednicy sami sobie mapki z urzedu
    nie wyciagna :-)

    U celnikow sie placilo i czekalo :-)

    J.