  • Data: 2018-11-28 15:14:39
    Temat: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast zagonić 90% urzędników do roboty?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ptm7df$vv1$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 28.11.2018 o 13:23, J.F. pisze:
    >No to ja chcę nagrody Nobla. Nie, nie dla siebie, tylko dla
    >urzędnika, który zalesi działkę 0,77 ara w centrum (małego) miasta i
    >do tego w 100% zabudowaną garażem.

    Na dachu posadzi :-)

    Ale moze wlasnie o to chodzi, zeby urzad mial prawo pierwokupu, i
    skoro garaz ci niepotrzebny, to zobacza jaka cena, garaz zburza, i
    zagajnik posadza.

    No i skad urzednik ma wiedziec, ze to jest 0.77 ara calkowicie
    zabudowane ?
    Dołączysz zaswiadczenie,mapke, to sie dowie :-)

    P.S. Spory garaz..

    >Czyli jestem niewdzięcznik i narzekacz.
    >Już przepraszam i obiecuję poprawę.

    W zaleznosci od czynnosci - czasem te 2 tygodnie uzasadnione.

    J.