-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-se
ptember.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
Date: Mon, 23 Mar 2020 05:57:37 +0000
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 31
Message-ID: <r59j4l$48i$1@dont-email.me>
References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
<5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
<r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
<r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net> <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
<r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net> <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
<r5516t$453$1$Cav@news.chmurka.net> <r57g24$dha$1@dont-email.me>
<r57gd8$jjn$1$Cav@news.chmurka.net>
<1i8b6gaw298wg$.e6riljps6ly9.dlg@40tude.net>
<r57l1c$mkb$1$Cav@news.chmurka.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 23 Mar 2020 05:57:41 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="2754b25e0dc5217a96ba76b887e7a546"; logging-data="4370";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX180VVhodGHp1/tbOJ+VKIuj"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.5.0
Cancel-Lock: sha1:D+MCvpg/0JYwfTTXEb2EcOUf5ZY=
In-Reply-To: <r57l1c$mkb$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2674244
[ ukryj nagłówki ]W dniu 22.03.2020 o 12:17, Cavallino pisze:
>
>> Taka hybryde kupi sobie ktos, kto robi dziennie zazwyczaj 20 km i ma
>> dogodne gniazdko.
a jeśli nie 20, to 50km..
>
> Tylko po co mu wtedy hybryda?
> Żeby przepłacać?
po to, żeby mieć możliwość pojechać gdzieś dalej bez ułomności elektryka
>
>> I wtedy bedzie sie cieszyl niskim zuzyciem paliwa.
>
> Kupi bev (czystego elektryka) to będzie miał jeszcze niższe, a i cena
> zakupu może być niższa.
z elektryków z szybkim ładowaniem (czyli nadających się też w trasę) za
dużego wyboru nie ma, więc tańsza będzie hybryda
Poza tym wciąż nie bierzesz pod uwagę, że wielu ludzi leasinguje
samochody i je oddaje po 2-3 latach - a przy podliczeniu kosztów wynajem
+ tankowanie taka hybryda wcale nie musi być droższa. Poza tym sporą
część stanowią auta leasingowane na firmę - a firma podliczy ogólny
koszt eksploatacji i taka hybryda, ze względu na przepisy może być tańsza.
--
Pozdrawiam
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.20 07:22 Cavallino
- 23.03.20 10:08 Michal Jankowski
- 23.03.20 10:33 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=