eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe?Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Sat, 21 Mar 2020 13:27:09 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r5516t$453$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net> <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
    <r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net> <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 21 Mar 2020 12:27:09 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
    logging-data="4259"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    X-Antivirus: Avast (VPS 200320-0, 20.03.2020), Outbound message
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2674022
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21-03-2020 o 13:11, ddddddddddddd pisze:
    > W dniu 20.03.2020 o 15:15, Cavallino pisze:
    >> W dniu 20-03-2020 o 16:05, ddddddddddddd pisze:
    >>> W dniu 20.03.2020 o 12:06, Cavallino pisze:
    >>>>
    >>>>> Tylko nadal bez sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku -
    >>>>> bo wtedy wiadomo że to tylko silnik spalinowy z dodatkową masą albo
    >>>>> nawet dodatkowym zużyciem na ładowanie baterii - jednak jak ktoś
    >>>>> kupuje plugin, to zwykle nie po to, żeby jej nie ładować z gniazdka
    >>>>
    >>>> Ale z gniazdka naładuje na 40-50 km i to w optymalnych warunkach.
    >>>> A auta w tej cenie, zazwyczaj są eksploatowane na znacznie większych
    >>>> przebiegach dziennych i wtedy smrodzą bardziej niż inne.
    >>>
    >>> W Polsce może tak, poza - gdy miesięczna rata jest podobna jak w
    >>> wersji spalinowej -
    >>
    >> Ale jak może być podobna, jak cena dwa razy wyższa?
    >
    > dokładnie tego nie przeglądałem więc mogę być w błędzie (po wstępnym
    > sprawdzeniu uznałem że kredyt bardziej się opłaca, ale finalnie kupiłem
    > tańsze auto bez kredytu) ale jeżeli różnica jest np. 80 funtów, a 30 funtów
    zaoszczędzisz na road taxie

    Różnica w racie między autem za 70 tys, a autem za 140 tys będzie
    dwukrotna, niezależnie od waluty.
    A angielskie przepisy podatkowe, na polskiej grupie dyskusyjnej,
    interesują mnie tyle co zeszłoroczny śnieg, o ile nie są standardem w UE.
    A nie są.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: