eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe?Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-
    september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Sat, 21 Mar 2020 12:11:49 +0000
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 28
    Message-ID: <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net> <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
    <r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 21 Mar 2020 12:11:51 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="87428d8fde941d27d1ece1a0b19e024a";
    logging-data="28924";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/nxJfaNXi+xsOnQVrlpC/e"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    Cancel-Lock: sha1:jp1lkR7chBgUx+zdwD+P5I9ywSY=
    In-Reply-To: <r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2674021
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.03.2020 o 15:15, Cavallino pisze:
    > W dniu 20-03-2020 o 16:05, ddddddddddddd pisze:
    >> W dniu 20.03.2020 o 12:06, Cavallino pisze:
    >>>
    >>>> Tylko nadal bez sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku - bo
    >>>> wtedy wiadomo że to tylko silnik spalinowy z dodatkową masą albo
    >>>> nawet dodatkowym zużyciem na ładowanie baterii - jednak jak ktoś
    >>>> kupuje plugin, to zwykle nie po to, żeby jej nie ładować z gniazdka
    >>>
    >>> Ale z gniazdka naładuje na 40-50 km i to w optymalnych warunkach.
    >>> A auta w tej cenie, zazwyczaj są eksploatowane na znacznie większych
    >>> przebiegach dziennych i wtedy smrodzą bardziej niż inne.
    >>
    >> W Polsce może tak, poza - gdy miesięczna rata jest podobna jak w
    >> wersji spalinowej -
    >
    > Ale jak może być podobna, jak cena dwa razy wyższa?

    dokładnie tego nie przeglądałem więc mogę być w błędzie (po wstępnym
    sprawdzeniu uznałem że kredyt bardziej się opłaca, ale finalnie kupiłem
    tańsze auto bez kredytu) ale jeżeli różnica jest np. 80 funtów, a 30
    funtów zaoszczędzisz na road taxie, to 50 funtów nie robi już dużej
    różnicy (to raptem 3 flaszki czy 4 godziny pracy...) - a tyle też możesz
    zaoszczędzić na paliwie tankując z domowego gniazdka

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: