-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.abio81.neoplus
.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
Date: Fri, 20 Mar 2020 16:23:41 +0100
Organization: private
Message-ID: <3682649821$20200320162345@squadack.com>
References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
<5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
<r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
<r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: abio81.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
posting-host="abio81.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.7.130.81";
logging-data="20530";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net>
X-Comment-To: Cavallino
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673930
[ ukryj nagłówki ]Hello Cavallino,
Friday, March 20, 2020, 1:06:30 PM, you wrote:
>>>> takie testy to ogólnie są do bani...
>>>> z drugiej strony co mnie interesuje zużycie paliwa z pustym aku jeśli
>>>> taki będę miał 4 razy w roku?
>>> Ale te testy nie są dla Ciebie, tylko do wyznaczenia ile smrodzi dany
>>> model.
>>> Więc powinny być robione w najgorszych możliwych warunkach, czyli w
>>> tym przypadku przy założeniu nienaładowanego aku.
>> ok, myślałem że chodzi o testy zużycia paliwa a nie co2.
> Jedno z drugiego wynika.
>> Tylko nadal bez
>> sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku - bo wtedy wiadomo że to
>> tylko silnik spalinowy z dodatkową masą albo nawet dodatkowym zużyciem
>> na ładowanie baterii - jednak jak ktoś kupuje plugin, to zwykle nie po
>> to, żeby jej nie ładować z gniazdka
> Ale z gniazdka naładuje na 40-50 km i to w optymalnych warunkach.
> A auta w tej cenie, zazwyczaj są eksploatowane na znacznie większych
> przebiegach dziennych i wtedy smrodzą bardziej niż inne.
Bardziej nie powinny. Jednak jest odzysk energii z hamowania i
wspomaganie ruszania. Czasy pierwszej generacji Priusa już minęły.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 20.03.20 16:38 Cavallino
- 21.03.20 13:11 ddddddddddddd
- 21.03.20 13:27 Cavallino
- 22.03.20 11:52 ddddddddddddd
- 22.03.20 11:58 Cavallino
- 22.03.20 13:09 J.F.
- 22.03.20 13:17 Cavallino
- 23.03.20 06:57 ddddddddddddd
- 23.03.20 07:22 Cavallino
- 23.03.20 10:08 Michal Jankowski
- 23.03.20 10:33 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i