-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.unit0.net!border1.nntp.ams
1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
<5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
<r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
Date: Fri, 20 Mar 2020 12:01:49 +0100
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 23
NNTP-Posting-Host: 83.6.182.182
X-Trace: 1584702109 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 510 83.6.182.182:65068
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673864
[ ukryj nagłówki ]Fri, 20 Mar 2020 10:53:19 +0000, ddddddddddddd
> ok, myślałem że chodzi o testy zużycia paliwa a nie co2. Tylko nadal bez
> sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku - bo wtedy wiadomo że to
> tylko silnik spalinowy z dodatkową masą albo nawet dodatkowym zużyciem
> na ładowanie baterii - jednak jak ktoś kupuje plugin, to zwykle nie po
> to, żeby jej nie ładować z gniazdka
A jednak na zachodzie kupowali pluginy tylko po to by dostać dotacje, a
wcale ich nie ładowali -- tylko korzystali jak ze zwykłych hybryd. Chore,
ale prawdziwe.
Jeśli zaś chodzi o hybrydy, to w przypadku mojego Outlandera PHEV ma on w
mieście, w trybie czysto hybrydowym (tj. bez naładowanej baterii), niższe
zużycie niż odpowiednik spalinowy (ze skrzynią CVT) o 3-4L/100km. Także
twierdzenie że to bez sensu jest, jeśli chodzi o emisję, jest bez sensu. :P
W moim przypadku, gdy jeszcze ładuję baterie, spalam <2L/100kmw zimie (bo
się spaliniak załącza nawet na pełnych bateriach żeby kabinę dogrzać) i
<1L/100 w lato.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 20.03.20 13:06 Cavallino
- 20.03.20 13:14 Michal Jankowski
- 20.03.20 13:51 Cavallino
- 20.03.20 16:05 ddddddddddddd
- 20.03.20 16:15 Cavallino
- 20.03.20 16:23 RoMan Mandziejewicz
- 20.03.20 16:38 Cavallino
- 21.03.20 13:11 ddddddddddddd
- 21.03.20 13:27 Cavallino
- 22.03.20 11:52 ddddddddddddd
- 22.03.20 11:58 Cavallino
- 22.03.20 13:09 J.F.
- 22.03.20 13:17 Cavallino
- 23.03.20 06:57 ddddddddddddd
- 23.03.20 07:22 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=