eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlaczego nienawidzę Orange › Re: Dlaczego nienawidzę Orange
  • Data: 2013-06-16 15:57:58
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    >> Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem
    >> zadzwonić, aby się o tym dowiedzieć i nie otrzymałem pisemnego
    >> uzasadnienia, abym mógł skierować sprawę do UOKiK. W obu przypadkach
    >> problem leży po stronie Orange. Teraz czekam na odpowiedź już ponad
    >> tydzień i nic, chociaż obiecali rozpatrzyć w ciągu 7 dni. Zamiast tego
    >> przyszło do mnie około 20 identycznych wiadomości z BOK-u, abym
    >> potwierdził swój adres e-mail. Potwierdziłem już ze 4 razy, a wiadomości
    >> dalej przychodzą.
    >
    > Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
    > dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
    > liczenia do 30 :-)

    A trzeba ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: