eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlaczego nienawidzę OrangeRe: Dlaczego nienawidzę Orange
  • Data: 2013-06-15 14:12:38
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Leszek" <l...@g...com> wrote:
    > Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem
    > zadzwonić, aby się o tym dowiedzieć i nie otrzymałem pisemnego
    > uzasadnienia, abym mógł skierować sprawę do UOKiK. W obu przypadkach
    > problem leży po stronie Orange. Teraz czekam na odpowiedź już ponad
    > tydzień i nic, chociaż obiecali rozpatrzyć w ciągu 7 dni. Zamiast tego
    > przyszło do mnie około 20 identycznych wiadomości z BOK-u, abym
    > potwierdził swój adres e-mail. Potwierdziłem już ze 4 razy, a wiadomości dalej
    przychodzą.

    Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
    dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
    liczenia do 30 :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: