eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlaczego nienawidzę OrangeRe: Dlaczego nienawidzę Orange
  • Data: 2013-06-16 23:41:46
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:48:31 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    >> John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    >>>> Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
    >>>> dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
    >>>> liczenia do 30 :-)
    >>> A trzeba ?
    >> Formalnie nie: możesz paszczowo, pocztą elektryczną, faksiem,
    >> dalekopisem... Tyle że przy papierowej formie możesz mieć (nie każdy
    >> potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z datą. A ta data służy do dalszego
    >> odliczania do 30 ;-)
    >
    > Sa takie fajne faksy, co wydrukuja co wyslaly, i status transmisji, i
    > date, i godzine ... i odliczanie rozpoczyna sie od piatku :-)
    >
    > Sa i potwierdzenia odbioru e-mail, choc mozna nie wysylac, sa i
    > potwierdzenia z BOK. Ale to w niczym nie zabezpiecza przed
    > "nie stwierdzilismy podstaw do reklamacji".
    >

    Ale tu nie chodzi o "niestwierdzenie", a o brak odpowiedzi. I tu 30 dni
    jest pięknym rozwiązaniem ;-)
    oczywiście należy pamiętać o tym, co powinna zawierać reklamacja ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: