eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmDlaczego nienawidzę OrangeRe: Dlaczego nienawidzę Orange
  • Data: 2013-06-16 19:48:31
    Temat: Re: Dlaczego nienawidzę Orange
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>
    >
    >>> Druga reklamacja. Pierwsza rozpatrzona negatywnie, ale musiałem
    >>> zadzwonić, aby się o tym dowiedzieć i nie otrzymałem pisemnego
    >>> uzasadnienia, abym mógł skierować sprawę do UOKiK. W obu przypadkach
    >>> problem leży po stronie Orange. Teraz czekam na odpowiedź już ponad
    >>> tydzień i nic, chociaż obiecali rozpatrzyć w ciągu 7 dni. Zamiast tego
    >>> przyszło do mnie około 20 identycznych wiadomości z BOK-u, abym
    >>> potwierdził swój adres e-mail. Potwierdziłem już ze 4 razy, a
    >>> wiadomości >> dalej przychodzą.
    >>
    >> Ludzie, kiedy się nauczycie czym jest reklamacja, co powinna zawierać i
    >> dlaczego trzeba ją składać pisemnie? Ponadto przydatna jes umiejętność
    >> liczenia do 30 :-)
    >
    > A trzeba ?

    Formalnie nie: możesz paszczowo, pocztą elektryczną, faksiem,
    dalekopisem... Tyle że przy papierowej formie możesz mieć (nie każdy
    potrafi ;-) potwierdzenie odbioru wraz z datą. A ta data służy do dalszego
    odliczania do 30 ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: