-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
Supersedes: <i9qeia$sic$9@news.onet.pl>
Date: Thu, 21 Oct 2010 22:24:50 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <i9qeji$sic$10@news.onet.pl>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
<i9om8c$bf6$1@inews.gazeta.pl> <i9ond6$2gi$2@news.onet.pl>
<i9ou43$n40$1@news.onet.pl> <4cc0a533$0$27023$65785112@news.neostrada.pl>
<i9qdvf$8kt$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 62.121.89.113
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1287699890 29260 62.121.89.113 (21 Oct 2010 22:24:50 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2010 22:24:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319751
[ ukryj nagłówki ]Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 00:14:17 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:
> Niestety - moja kiepska znajomosc niemieckiego nie pozwala mi nawet w
> pelni zrozumiec aktualnego zapisu
>
> 4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das
> durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein
> Fahrstreifen, so ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der
> Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen,
> daß sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im
> Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug
> einordnen können (Reißverschlußverfahren).
Jeśli na drodze o wielu pasach ruchu w jednym kierunku nie jest możliwy
przejazd na wprost jednym z pasów lub kończy się on należy umożliwić
pojazdom, które nie mają możliwości dalszej jazdy, zmianę pasa ruchu tak
aby mogły wjechać tuż przed zwężeniem, na zmianę, za pojazdem znajdującym
się na pasie ruchu posiadającym przejazd (zasada suwaka)
PS: jak ja nie cierpię tłumaczyc prawniczego :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.10 00:57 Tomasz Pyra
- 22.10.10 08:01 masti
- 22.10.10 08:59 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 09:03 PJ
- 22.10.10 09:42 J.F.
- 22.10.10 10:29 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:03 J.F.
- 22.10.10 11:11 J.F.
- 22.10.10 11:16 J.F.
- 22.10.10 11:29 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:28 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:41 Bydlę
- 22.10.10 13:22 Axel
- 22.10.10 14:58 shaman
- 22.10.10 15:36 MichałG
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-30 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?