  • Data: 2010-10-22 00:24:10
    Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 00:14:17 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > Niestety - moja kiepska znajomosc niemieckiego nie pozwala mi nawet w
    > pelni zrozumiec aktualnego zapisu
    >
    > 4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das
    > durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein
    > Fahrstreifen, so ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der
    > Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen,
    > daß sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im
    > Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug
    > einordnen können (Reißverschlußverfahren).

    Jeśli na drodze o wielu pasach ruchu w jednym kierunku nie jest możliwy
    przejazd na wprost jednym z pasów lub kończy się on należy umożliwić
    pojazdom, które nie mają możliwości dalszej jazdy, zmianę pasa ruchu tak
    aby mogły wjechać, na zmianę, za pojazdem znajdującym się na pasie ruchu
    posidającym przejazd (zasada suwaka)

    PS: jak ja nie cierpię tłumaczyc prawniczego :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?