-
Data: 2010-10-22 00:14:17
Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - mo=?UTF-8?B?amUgd25pb3NraQ==?=
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
>W dniu 2010-10-21 10:37, J.F. pisze:
>> A najlpiej zmiana przepisow na niemiecki wzor.
> Tylko jak podejrzewam niemieckie przepisy też nie zakazują zmiany
> pasa z lewego na prawy w dużej odległości od zwężenia.
Wydaje mi sie ze kiedys cos takiego bylo zapisane.
Niestety - moja kiepska znajomosc niemieckiego nie pozwala mi nawet
w pelni zrozumiec aktualnego zapisu
4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das
durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet
ein Fahrstreifen, so ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen
der Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu
ermöglichen, daß sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der
Verengung jeweils im Wechsel nach einem auf dem durchgehenden
Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug einordnen können
(Reißverschlußverfahren).
Ale cos tam pisza ze bezposrednio przez zwezeniem.
Oczywiscie kierowca ma prawo zmienic pas zawsze i co mu zrobisz :-)
> Więc to raczej nie prawa tu brakuje, a po prostu kultury.
> Konkretnie odczucia tego że zmiana pasa w takiej sytuacji właśnie
> jest przejawem braku kultury.
> Bo wielu kierowców uważa dokładnie odwrotnie - że oni będą
> najbardziej w porządku jeżeli zmienią pas szybciej.
No wiesz - jedziesz sobie nieznana droga, na prawym pasie tlok,
lewy pusty, przyciskasz gaz .. i zauwazasz ze tam gdzies
przeszkoda, wszyscy grzecznie czekaja w kolejce, a Ty sie wpychasz.
Po prostu Niemcy czasem mysla systemowo i odpowiednio zmieniaja
swoj kodeks drogowy. Zamek, ronda.
Przeanalizowali, rozwiazali, zapisali - i teraz kazdy wie jak
powinien jechac.
A u nas nie ma takiego zwyczaju i ciagle sa "wazniejsze rzeczy" do
uchwalenia.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.10 00:24 masti
- 22.10.10 00:24 masti
- 22.10.10 00:57 Tomasz Pyra
- 22.10.10 08:01 masti
- 22.10.10 08:59 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 09:03 PJ
- 22.10.10 09:42 J.F.
- 22.10.10 10:29 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:03 J.F.
- 22.10.10 11:11 J.F.
- 22.10.10 11:16 J.F.
- 22.10.10 11:29 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:28 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:41 Bydlę
- 22.10.10 13:22 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?