  • Data: 2010-10-21 08:20:53
    Temat: Re: Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje =?UTF-8?B?d25pb3NraQ==?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2010-10-21 00:49:12 Tomasz Pyra

    > Tak ostatnio posłuchałem sobie dysput kierowców na temat jazdy na
    > zamek, nawet przejrzałem pobieżnie wątki na pms i wszędzie
    > święta wojna między "ormowcami blokującymi pas", a "pchającymi
    > się do końca lewym pasem".

    W Wawie co piątek na CB jest dysputa.
    Oczywiście nieśmiertelne "nie wpuszczajcie
    tych ce ha u jot -ów z lewego pasa...

    > A tymczasem prawdziwe buraki - sprawcy problemów na zwężeniach,
    > są w tych dyskusjach zupełnie pominięci. A tymi burakami są ci,
    > którzy daleko przed zwężeniem zmieniają pas z lewego na prawy.

    True. Taką sytuację mam na Płowieckiej [DC] w stronę Czecha:
    http://kut.as/zamek_ostr_czecha a trochę wcześniej też jak
    się jedzie z Ostrobramskiej -> Czecha. Ale bardziej chodzi
    o Płowiecką, bo tam jest bardzo długi pas rozbiegowy dla
    jadących od Grochowskiej. Najczęściej wypadają stamtąd auta
    i zaraz jak się kończy ciągła linia, zmieniają pas na lewy.
    Mnie szlag trafia, bo potem stoję 3x dłużej, co oczywiście
    czasem rodzi reakcję zmiany pasa na prawy rozbiegowy
    i uzupełnienia dziury.

    > I tak na koniec - prawidłowy algorytm
    > postępowania na zwężeniu:

    To jest tak oczywiste, że aż dziwne.