-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego nie dzia3a jazda na zamek? - moje wnioski
Date: Fri, 22 Oct 2010 11:16:43 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <i9rkpr$gpp$1@news.onet.pl>
References: <4cbf71e5$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4cc0b6a1$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<n...@4...com>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: abpp128.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1287739004 17209 83.8.57.128 (22 Oct 2010 09:16:44 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Oct 2010 09:16:44 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319835
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
>>>> Bzdura, zamek polega na tym, że przed zwężeniem każdy z pasa,
>>>> który się
>>>> nie kończy wpuszcza jedno auto z pasa, który się kończy.
>>>Tak to nigdy nie będzie działało.
>> Ale tak dziala. W Niemczech. Taka zasade latwo wpoic kierowcom.
>
> Tak, że przed zwężeniem co trzeci kierowca usiłuje wyprzedzić
> kogo się
> da i na koniec ryje się zajeżdżając drogę i psując płynność
> ruchu?
Alez skad - obie strony doskonale wiedza jak to powinno wygladac i
faktycznie jada "na zamek".
> Dopóki składanie się na jeden pas nie będzie przebiegało płynnie
> dopóty
> nie będzie sprawnie działającego zamka. A płynnie da się tylko
> wtedy,
> kiedy oba pasy w tym miejscu jadą z tą samą prędkością.
No i spojrz co wielokrotnie wczesniej pisalem:
-czesto waskie gardlo lezy za zwezeniem i wtedy plynnosc i tak jest
bez znaczenia.
-jesli jednak mamy tylko zwezenie - trzeba sie przymierzac
wczesniej a nie "tuz".
Tak czy inaczej - predkosc sie dostosowuje na ostatnim kawalku bez
wiekszych problemow.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.10 11:29 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:28 Krzysiek Kielczewski
- 22.10.10 11:41 Bydlę
- 22.10.10 13:22 Axel
- 22.10.10 14:58 shaman
- 22.10.10 15:36 MichałG
- 22.10.10 15:40 MichałG
- 22.10.10 15:52 J.F.
- 22.10.10 16:29 J.F.
- 22.10.10 16:44 J.F.
- 22.10.10 18:50 BrunoJ
- 22.10.10 19:19 Mario
- 25.10.10 12:36 shaman
- 25.10.10 13:32 J.F.
- 26.10.10 11:23 shaman
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=