eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Date: Mon, 02 Mar 2009 13:37:57 +0100
    Organization: POEE
    Lines: 30
    Message-ID: <op.up5z1jg3bkkx24@attitudeadjuste>
    References: <goc68l$51$1@news.wp.pl> <goc6om$jg$1@news.wp.pl>
    <gocamc$ci5$1@inews.gazeta.pl> <godrdq$126$1@news.wp.pl>
    <goe5vn$8v5$1@news.wp.pl> <goe8ts$eao$1@inews.gazeta.pl>
    <goehb0$hka$1@news.wp.pl> <goem7d$kue$1@news.wp.pl>
    <goemcr$lgh$1@news.wp.pl> <goenqf$mpc$1@news.wp.pl>
    <goens2$mpe$1@news.wp.pl> <goeq73$989$1@inews.gazeta.pl>
    <goeqeg$bb4$2@inews.gazeta.pl> <goerq2$o9c$1@inews.gazeta.pl>
    <goeu75$f2t$1@inews.gazeta.pl> <gof1ol$8g0$1@inews.gazeta.pl>
    <gof3o0$lf6$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@a...home.aster.pl>
    <gof94u$kt$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.189.74.65
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1235997481 2361 91.189.74.65 (2 Mar 2009 12:38:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Mar 2009 12:38:01 +0000 (UTC)
    X-User: drone23lk
    User-Agent: Opera Mail/9.63 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:589055
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 02 Mar 2009 01:27:08 +0100, K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
    wrote:

    [...]
    >> Kilkanaście obrotów _czego_? Klucze udarowe przecież nie przenoszą
    >> momentu bezpośrednio z silnika pneumatycznego/elektrycznego, tylko
    >> magazynują go w wirującej masie i potem w jednym momencie sprzęgają ją
    >> z nasadką, stąd te "momenty"
    > ok ale skad wziac te mase przy takim pierdzipedzie co wazy kilkaset deko?

    Moment obrotowy to energia (tylko nie podaje się go w dżulach), więc jak
    brakuje
    nam masy to zawsze można dowalić prędkości. :-) Podejrzewam że po prostu w
    takim
    elektrycznym ta masa jest rozkręcana do dużej prędkości zanim ją sprzęgnie.

    [...]
    > Tym nie mniej, zaprosze panow z IC - bo na pewno maja to w ofercie - na
    > prezentacje tego elektrycznego cudu, moze sie okaze, ze inwestycja w
    > kompresor byla nie potrzebna :-)

    E, kompresor w warsztacie zawsze się przyda. :-) W sumie to z tego wynika
    popularność narzędzi pneumatycznych, bo przecież silniki elektryczne są
    dużo
    bardziej wydajne. Ale jak się już ma porządny kompresor to czemu nie
    skorzystać.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: