eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. › Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: "Karambol" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Date: Mon, 2 Mar 2009 07:43:42 +0100
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 44
    Sender: m...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <gofv6p$f00$1@news.wp.pl>
    References: <goc68l$51$1@news.wp.pl> <goc6om$jg$1@news.wp.pl>
    <gocamc$ci5$1@inews.gazeta.pl> <godrdq$126$1@news.wp.pl>
    <goe5vn$8v5$1@news.wp.pl> <goe8ts$eao$1@inews.gazeta.pl>
    <goehb0$hka$1@news.wp.pl> <goem7d$kue$1@news.wp.pl>
    <goemcr$lgh$1@news.wp.pl> <goenqf$mpc$1@news.wp.pl>
    <goens2$mpe$1@news.wp.pl> <goeq73$989$1@inews.gazeta.pl>
    <goeqeg$bb4$2@inews.gazeta.pl> <goerq2$o9c$1@inews.gazeta.pl>
    <goeu75$f2t$1@inews.gazeta.pl> <gof1ol$8g0$1@inews.gazeta.pl>
    <gof3o0$lf6$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@a...home.aster.pl>
    <gof94u$kt$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adnj136.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.wp.pl 1235976217 15360 79.185.65.136 (2 Mar 2009 06:43:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Mar 2009 06:43:37 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:589014
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości
    news:gof94u$kt$1@inews.gazeta.pl...
    > Leszek Karlik pisze:
    >>
    >>
    >> Kilkanaście obrotów _czego_? Klucze udarowe przecież nie przenoszą
    >> momentu
    >> bezpośrednio z silnika pneumatycznego/elektrycznego, tylko magazynują go
    >> w
    >> wirującej masie i potem w jednym momencie sprzęgają ją z nasadką, stąd te
    >> "momenty"
    >
    > ok ale skad wziac te mase przy takim pierdzipedzie co wazy kilkaset deko?
    >
    >
    >>to takie trochę teoretyzowanie, to nie jest tak że m>a się tam
    >> silnik o taki momencie, i jak się usiłuje przyłożyć ten moment do czegoś
    >> elastycznego to już nie jest tak fajnie. :-)
    >>
    >
    > zdaje sobie sprawe, ze cos kosztem czegos, ale ta Makita z linka wazy cale
    > 3.4 kg razem z aku, wiec skad ta masa. Pneumat ktorego uzywam - od
    > ciezarowcow- ledwo podnosze jedna reka :-) tam jestem w stanie uwierzyc w
    > mase elementu wirujacego.
    > Tym nie mniej, zaprosze panow z IC - bo na pewno maja to w ofercie - na
    > prezentacje tego elektrycznego cudu, moze sie okaze, ze inwestycja w
    > kompresor byla nie potrzebna :-)
    .com



    Panowie:) zapraszam do mnie, wezcie te elektryczne i te pnematyczne i
    odkrecajcie mi to - byle by skutek byl:D



    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E
    http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat
    http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: