eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleDlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. › Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp.
    Date: Mon, 02 Mar 2009 00:26:18 +0100
    Organization: POEE
    Lines: 20
    Message-ID: <o...@a...home.aster.pl>
    References: <goc68l$51$1@news.wp.pl> <goc6om$jg$1@news.wp.pl>
    <gocamc$ci5$1@inews.gazeta.pl> <godrdq$126$1@news.wp.pl>
    <goe5vn$8v5$1@news.wp.pl> <goe8ts$eao$1@inews.gazeta.pl>
    <goehb0$hka$1@news.wp.pl> <goem7d$kue$1@news.wp.pl>
    <goemcr$lgh$1@news.wp.pl> <goenqf$mpc$1@news.wp.pl>
    <goens2$mpe$1@news.wp.pl> <goeq73$989$1@inews.gazeta.pl>
    <goeqeg$bb4$2@inews.gazeta.pl> <goerq2$o9c$1@inews.gazeta.pl>
    <goeu75$f2t$1@inews.gazeta.pl> <gof1ol$8g0$1@inews.gazeta.pl>
    <gof3o0$lf6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-mo1.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1235949990 4030 212.76.37.158 (1 Mar 2009 23:26:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Mar 2009 23:26:30 +0000 (UTC)
    X-User: drone23lk
    User-Agent: Opera Mail/9.63 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:589011
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 01 Mar 2009 23:54:55 +0100, K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>
    wrote:

    [...]
    > pytanie jakie ma to rzeczywiste obroty przy maks obciazeniu :-) prosti
    > liczac przy tym pradzie maksymalna moc niech bedzie 100W przy pradzie
    > ponad 6A, slimak jak musialby tam byc zastosowany daje nam kilkanascie
    > obrotow na minute, zeby stworzyc taki moment - to wszystko IMO

    Kilkanaście obrotów _czego_? Klucze udarowe przecież nie przenoszą momentu
    bezpośrednio z silnika pneumatycznego/elektrycznego, tylko magazynują go w
    wirującej masie i potem w jednym momencie sprzęgają ją z nasadką, stąd te
    "momenty" to takie trochę teoretyzowanie, to nie jest tak że ma się tam
    silnik o taki momencie, i jak się usiłuje przyłożyć ten moment do czegoś
    elastycznego to już nie jest tak fajnie. :-)


    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: