  • 21. Data: 2023-09-07 21:17:08
    Temat: Re: Dlaczego młodzież musi mieć iPhone?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:udd0tg$32k72$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Ale to nadal mowa o przynajmniej intelektualnej niedojrzałości.
    > Naprawdę nie sądzę aby kogoś, dojrzałego/poważnego rajcowało
    > imponowanie innym ceną swojego telefonu.

    dojrzały to imponuje:

    mam 60 lat i nie mam cukrzycy/nadciśnienia lala
    a wy co śledzie?

    na pracowym parkingu są trzy Tesle, dwa BMW na prąd, z 10
    hybryd, niezliczona liczba mercedesów na benzę, kilka Smartów

    i człowiek idzie bez spiny. Wyluzowany. Wie że nie dogoni.

    Kobiecina z działu płytek drukowanych szła na emeryturę.
    Przyjechał syn Maharadża ją odebrać, największym mercedesem jaki był w
    sklepie. W turbanie miał zielony brylant.

    Także chcesz tu przyszpanować, musisz pokazać garaż parking podziemny,
    okna z trzema szybami otwierane do wewnątrz, umywalkę z jednym kranem,
    drzwi wejściowe dębowe, blachodachówkę, pralkę i gniazdka 230v w
    łazience.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 22. Data: 2023-09-07 21:57:02
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:udd138$32kt8$1@dont-email.me
    > Modele tych telefonów poproszę.

    wszystko masz w sieci. np.:
    w 1971 --> Sam Hurst opracował sensor dotykowy, w 74-ym - ekran dotykowy.
    dalej szlo, szlo, szlo i prototyp ekranów dotykowych --> palmofon Simon
    (IBM), czyli rysik, w 1992.
    dalej: pierwszy (?) telefon z ekranem dotykowym --> LG Prada, 2006.
    pierwszy iphone z duzym ekranem dotykowym w 2007.

  • 23. Data: 2023-09-08 00:15:13
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 wrz 2023 o 00:14, PiteR pisze:

    > mówili kup Apple bo poskąpisz i będziesz jęczał potem.
    > no i faktycznie

    Model?

    > zasięg 50m

    Ściany?

    > lewa gra od 7oo do 12oo
    > potem zmiana, prawa gra od 12oo do 16oo
    > etui podładuje ze 3 słuchawki

    3 czy 3 pary?

    > telefony odbieram, rozmówca mnie dobrze słyszy.

    Próbowałeś głośnego sztucznego szumu?

    Masz podłączony do telefonu zegarek z mikrofonem?
    Moje też (; co jakiś ;) czas dobrze funkcjonują,
    choć zasięg miewają czasami jednometrowy.

    > działają tak jak mają działać.

    Ile mikrofonów? Jaki procesor? Jakie kodeki? Mają ANC?
    Ile kosztują? Dobrze reagują na dotyk?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 24. Data: 2023-09-08 00:16:35
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 wrz 2023 o 21:57, 1634Racine pisze:

    > pierwszy iphone z duzym ekranem dotykowym w 2007.

    Pojemnościowym?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 25. Data: 2023-09-08 00:20:02
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 wrz 2023 o 21:17, PiteR pisze:

    > okna z trzema szybami otwierane do wewnątrz,

    W Polsce takie to normalka.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 26. Data: 2023-09-08 00:39:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uddiai$34vo3$3@dont-email.me>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > W Polsce takie to normalka.

    no widzisz

    benefit bliskości Niemiec

    1000 km w lewo lub prawo i srają do dołka.
    śmieci wyrzucają z okien w krzaki.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 27. Data: 2023-09-08 00:48:15
    Temat: Re: Dlaczego SZCZUN musi mieć SRAŁOmongoTFUfona?
    Od: puFFpuFF <p...@p...no.net>

    Monika Głowacka wrote:
    > Tak słyszałam, jak dwie małolaty gadały, że

    Monika z FIUTEM; wywołuje wszystkich SPAMmerów, których
    tu nie brakuje!

    jevvROPA to przedsionek USrael'skiego SKRAJNEGO imperialistycznego
    SZAMBA, psychicznie chorych mongoloidów z TRISOMIE 21.

    Niezależne źródła (medyczne) informują że, w euroSRAJu 80% miewających
    się za "ludzi" a w rzeczywistości australopithecus, są bardzo
    chorzy umysłowo a wręcz zupełnie psychicznie niedorozwinięci!

    tylko MONGOpack nabywa SNOBOgówno jak USraelski teleSRAJ - srałofUn

    ?????????????????????????

    --
    puFFpuFF

    https://youtu.be/j0oXTjZC9SU

    ?????????????????????????

  • 28. Data: 2023-09-08 01:37:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-07, Trybun <M...@j...cb> wrote:

    > Modele tych telefonów  poproszę.  Swego czasu odwiedziła mnie dawno nie
    > widziana sympatia, zamiast nią, cała noc bawiłem się jej iPhonem. Przez
    > następny tydzień latałem po sklepach i komisach w poszukiwaniu podobnego
    > sprzętu, tam niestety tylko - "panie, takie rzeczy to tylko w Apple".

    MZ tu jest kolejne nieporozumienie. To nie o to chodzi, kto wymyslił czy
    nawet pierwszy wdrożył, ale kto wdrożył w sposób zapewniający sukces
    marketingowy. Apple toczyło liczne batalie sądowe o różne popularne
    funkcjonalności swoich fonów, więc mozna miec wątpliwości, że byli w
    czymś tam pierwsi. Co MZ zapewniło Apple sukces, to że te wszystkie
    bajery (najcześciej) działały tak jak chciał ich klient (target). Drugim
    czynnikiem była marka firmy, głownie w USA, ale to duży kraj. Nawet
    jesli konkurenci oferowali coś co działało podobnie (przy podobnej lub
    trochę niższej cenie), to nie mieli frakcji tego zaufania, które miało
    apple.

    Moja żona jest ajfoniara od jakiegoś 2010. Sam zawsze leciałem po
    niskiej półce. Jakies LG, tańsze HTC, potem Redmi, teraz tańsze
    Samsungi. Ale pamiętam, że ten jej pierwszy iPhone 4 robił wrażenie. Tam
    wszystko działało. Płynnie przesuwany paluchami ekran, bardzo przyzwoita
    jakość zdjęc (jak na tamte czasy), sprawnie działająca lokalizacja,
    stada różnych, radosnych pierdów. Jak to porównałem z wtedy chyba
    posiadanym LG costam, to ten ostatni to była totalna żałość. W ajfonie
    wszystko było dopracowane, tak, ze brał go humanista z fobia sprzętową i
    nie musiał z tym nic robić, tylko uzywać.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2023-09-08 04:32:30
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marcin Debowski w news:K8tKM.5723$NSo2.74@fx13.ams1
    [.....................]
> [...]
    > stada różnych, radosnych pierdów. Jak to porównałem z wtedy chyba
    > posiadanym LG costam, to ten ostatni to była totalna żałość.

    zdaje sie, ze w kazdym momencie iphone wypada porownywac do sensownej dla
    momentu marki, a LG to akurat w tym momencie mogl byc fatalny adres... Np
    byl taki moment, ze galaxy S polozylo rynek na lopaty, lacznie z iphone.

  • 30. Data: 2023-09-08 05:52:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-08, 1634Racine <m...@...cbqebml> wrote:
> [...]
    > momentu marki, a LG to akurat w tym momencie mogl byc fatalny adres... Np

    Sprzętowo czy softwarowo? Samsung nie miał dobrej reputacji (MZ dużo
    bardziej wtedy niż obecnie), LG było zawsze dośc nijakie, jakie inne
    marki mogły wtedy konkurować z ifonami? To ponownie, nie chodzi o
    obiektywne porównanie specyfikacji zbliżonych klasą modeli, a bardziej o
    pewien połączony efekt "wow". Powiedzmy, że wtedy decydowałbym się na
    kupno telefonu z nieco wyższej półki i miałbym do wybory Samsunga i
    iPhona o zblizonych parametrach i zblizonych cenach. Z całą pewnością
    nie wybrałbym Samsunga.

    > byl taki moment, ze galaxy S polozylo rynek na lopaty, lacznie z iphone.

    No był, były też słynne płonące akumulatory z zakazem wnoszenia
    telefonów Samsunga na pokład samolotów. Ale to jest MZ rzecz wtórna. Po
    prostu oprogramowanie apple odpowiada wielu osobom (bardziej niż
    Android), ich telefony są zwykle bardzo dopracowane, uzytkownicy ufaja
    też tej marce (mimo wielu wątpliwych numerów, które Apple wycieło).

    Ja się nie staram wykazać, która marka jest obiektywnie technicznie
    lepsza, a co powoduje, że ludzie lubią ifony, i że nie musi to wcale
    jakiś snobizm lub fanboyowe zaślepienie.

    --
    Marcin