  • 11. Data: 2023-09-06 21:54:11
    Temat: Re: Dlaczego młodzież musi mieć iPhone?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Pytanie zasadnicze: dlaczego usenet musi mieć trola Monikę Głowacką?

    -----

  • 12. Data: 2023-09-06 23:40:01
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    PiteR w news:XnsB077B2AF167EDPanElektronik@127.0.0.1
    [..........]
    > może i dobry

    ano (zdecydowanie!) nie i to z przyczyn zasadniczych. Mozesz poczytac o
    'filozofii" rodzinnej (a jakze :) firmy + *opinie* *klientow* . Tra-ge-dia.
    Moze klamerke do bielizny bym kupil od nich. Nic wiecej.

    > ale jest natychmiastowe skojarzenie
    > Polak = oszust

    moze nie z marszu oszust, chociaz cos w tym jest... W kazdym razie
    przewalacz cudzego towaru przez granice, w pl daje swoja metke i nazwe
    sugerujaca, ze firmuja to Niemcy/Austriacy/etc., co ma sugerowac klasowy
    produkt :)

    > pewnie tani chłam do środka zamawia.

    nie zamawia :) kupuje w wiekszosci gotowce. Paradkos: b. czesto (!) z
    calkiem rasowymi komponentami. Tylko, ze to trzeba umiec zlozyc, dopasowac,
    zadbac, by _kazdy_ komponent byl rasowy, etc. A poniewaz wykonawca nie
    dba/nie potrafi - kruger i matz rodem z pl kupuja od niego gotowy chlam,
    daja swoja "marke", i robia kase, klienci zgrzytaja zebami.

  • 13. Data: 2023-09-07 00:14:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:udarci$8e5$1$ladida@news.chmurka.net>
    user 1634Racine pisze tak:

> [...]
    > poczytac o 'filozofii" rodzinnej (a jakze :) firmy + *opinie*
    > *klientow* . Tra-ge-dia. Moze klamerke do bielizny bym kupil od

    ma się rozumieć zbadałem ich filozofię i wartości
    ale od jakiegoś czasu staram się nie być kontrowersyjny.

    jak komuś dobrze z ich telefonem
    cieszę się jego szczęściem.

> [...]
    > przewalacz cudzego towaru przez granice, w pl daje swoja metke i
    > nazwe sugerujaca, ze firmuja to Niemcy/Austriacy/etc., co ma

    od początku mnie rozbawili nazwą
    nocusz

> [...]
    > poniewaz wykonawca nie dba/nie potrafi - kruger i matz rodem z pl
    > kupuja od niego gotowy chlam, daja swoja "marke", i robia kase,

    nadal nie zmądrzeli?

    pytałem ludzi jakie słuchawki kupić bo w pracy nudno
    więc słucham jutuba

    mówili kup Apple bo poskąpisz i będziesz jęczał potem.
    no i faktycznie

    zasięg 50m

    lewa gra od 7oo do 12oo
    potem zmiana, prawa gra od 12oo do 16oo
    etui podładuje ze 3 słuchawki

    telefony odbieram, rozmówca mnie dobrze słyszy.

    działają tak jak mają działać.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 14. Data: 2023-09-07 00:36:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

  • 15. Data: 2023-09-07 04:16:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-06, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ja bym chciał iPhone dla jego skanera 3D i CAT z powodu kamery IR.

    Jest olbrzymia grupa zupełnie normalnych, zwykle nietechnicznych ludzi,
    którym ten sprzęt, a przede wszystkim oprogramowanie odpowiada. To jest
    pewne środowisko użytkowe, czesto razem z innymi produktami appla,
    nastawione na niewymagającą technicznie obsługę i dbałość o rozmaite
    szczegóły, które tej grupie odpowiadają.

    To czy coś jest warte takiej forsy, jest wybitnie względne. Dla wielu
    nie jest, dla równie wielu klarownie jest. Nie ma się co tu szamotać i
    oceniać zasadność cudzych wydatków przez pryzmat własnej kieszeni.

    Sam miałem przygodę z produktami Apple, konkretnie MacBook Air jakieś
    10-12 lat temu i byłem z tamtego sprzętu bardzo zadowolony, choć
    nieelastyczność interfejsu zawsze mnie wk..wiała. Ale pod spodem OS X
    siedział rasowy Unix i jak się wiedziało co się robi to dało się robić
    różne rzeczy. Tak samo jest z innym makiem, którego mam (mac mini).
    Natomiast iPhony były dla mnie ze swoimi ograniczeniami i wymuszeniami
    zawsze niestrawne. Ale ja jestem techniczny.

    A nastolatki z zachciankami to jak wiadomo osobna kategoria.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2023-09-07 10:07:13
    Od: ALEX MR <a...@b...pl>

    W dniu 06.09.2023 o 12:46, Trybun pisze:

    > Dla szpanu, bo przecie to są drogie rzeczy. Ale po co oldbojom iPhone`y,
    > to już nie mam pojęcia. Taki telefon miał sens tylko w czasach gdy nie
    > było konkurencji z dotykowymi ekranami.

    Ekrany dotykowe w smartfonach istniały na długo przed iPhone.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 17. Data: 2023-09-07 12:48:24
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ALEX MR w news:udc047$vjt$1$ALEX_MR@news.chmurka.net
    > Ekrany dotykowe w smartfonach istniały na długo przed iPhone.

    (prawie) wszystko, co z wrzaskiem ogloszono, ze jest juz w pierwszym iphone
    i jest jako epokowy pomysl apple, bylo we wczesniejszych tel. i zdaje mi
    sie, ze to byly wynalazki glownie brytyjskie i finskie, moze ktos jeszcze.
    iphone to przede wszystkim podstepno-skuteczny marketing, spektakl, glownie
    teatr Jobsa managera. Ale nie wynalazek apple/Jobsa.
    duzy splot okolicznosci i sprytnych ruchow sprawil, ze tzw swiat wierzy w
    to, ze iphone to technologiczny pomysl apple.

  • 18. Data: 2023-09-07 17:54:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:udal5q$55l$2$bosch@news.chmurka.net>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Pytanie zasadnicze: dlaczego usenet musi mieć trola Monikę Głowacką?

    Czyje to wcielenie kolejne?

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 19. Data: 2023-09-07 19:22:53
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.09.2023 o 13:40, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:ud9lan$2fd09$2@dont-email.me
    > [.............]
    >
    > np po to, aby w czasie zebran w korpo polozyc na stole swego iphone'a.
    > przeciez nie samsunga,czy huawei, czy jakis inny zlom :)

    Ale to nadal mowa o przynajmniej intelektualnej niedojrzałości. Naprawdę
    nie sądzę aby kogoś, dojrzałego/poważnego rajcowało imponowanie innym
    ceną swojego telefonu.

  • 20. Data: 2023-09-07 19:25:58
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.09.2023 o 10:07, ALEX MR pisze:

    > Ekrany dotykowe w smartfonach istniały na długo przed iPhone.

    Modele tych telefonów  poproszę.  Swego czasu odwiedziła mnie dawno nie
    widziana sympatia, zamiast nią, cała noc bawiłem się jej iPhonem. Przez
    następny tydzień latałem po sklepach i komisach w poszukiwaniu podobnego
    sprzętu, tam niestety tylko - "panie, takie rzeczy to tylko w Apple".