    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dlaczego młodzież musi mieć iPhone?
    Date: Fri, 08 Sep 2023 03:52:23 GMT

    On 2023-09-08, 1634Racine <m...@...cbqebml> wrote:
    > Marcin Debowski w news:K8tKM.5723$NSo2.74@fx13.ams1
    > [.....................]
    >
    > zdaje sie, ze w kazdym momencie iphone wypada porownywac do sensownej dla
    > momentu marki, a LG to akurat w tym momencie mogl byc fatalny adres... Np

    Sprzętowo czy softwarowo? Samsung nie miał dobrej reputacji (MZ dużo
    bardziej wtedy niż obecnie), LG było zawsze dośc nijakie, jakie inne
    marki mogły wtedy konkurować z ifonami? To ponownie, nie chodzi o
    obiektywne porównanie specyfikacji zbliżonych klasą modeli, a bardziej o
    pewien połączony efekt "wow". Powiedzmy, że wtedy decydowałbym się na
    kupno telefonu z nieco wyższej półki i miałbym do wybory Samsunga i
    iPhona o zblizonych parametrach i zblizonych cenach. Z całą pewnością
    nie wybrałbym Samsunga.

    > byl taki moment, ze galaxy S polozylo rynek na lopaty, lacznie z iphone.

    No był, były też słynne płonące akumulatory z zakazem wnoszenia
    telefonów Samsunga na pokład samolotów. Ale to jest MZ rzecz wtórna. Po
    prostu oprogramowanie apple odpowiada wielu osobom (bardziej niż
    Android), ich telefony są zwykle bardzo dopracowane, uzytkownicy ufaja
    też tej marce (mimo wielu wątpliwych numerów, które Apple wycieło).

    Ja się nie staram wykazać, która marka jest obiektywnie technicznie
    lepsza, a co powoduje, że ludzie lubią ifony, i że nie musi to wcale
    jakiś snobizm lub fanboyowe zaślepienie.

    --
    Marcin