  • 31. Data: 2023-09-08 06:49:54
    Temat: Re: Dlaczego młodzież musi mieć iPhone?
    Od: ALEX MR <a...@b...pl>

    W dniu 07.09.2023 o 19:25, Trybun pisze:

    > Modele tych telefonów  poproszę.

    Tak na szybko HTC ze słowem "Touch" w nazwie.

    >  Swego czasu odwiedziła mnie dawno nie
    > widziana sympatia, zamiast nią, cała noc bawiłem się jej iPhonem. Przez
    > następny tydzień latałem po sklepach i komisach w poszukiwaniu podobnego
    > sprzętu, tam niestety tylko - "panie, takie rzeczy to tylko w Apple".

    Zwłaszcza jakbyś spytał o widgety, czy multitasking.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 32. Data: 2023-09-08 20:47:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uderb7$3donk$1@dont-email.me>
    user Eneuel pisze tak:

    > PiteR
    >
    >: no widziszbenefit bliskości Niemiec1000 km
    >: w lewo lub prawo i srają do dołka.śmieci wyrzucają z okien w krzaki
    >
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/drugie-co-
    do-wielkosci-m
    > iasto-w-wielkiej-brytanii-oglosilo-bankructwo/dm2reh
    1

    no właśnie

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 33. Data: 2023-09-08 21:14:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uddi1h$34vo3$1@dont-email.me>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Model?

    model ten stary, classic, 2 gen, była promocja rok temu 100f

    https://www.apple.com/uk/airpods-2nd-generation/

    > Ściany?

    nie ma ścian, hala 100m x 120m, telefon stoi pionowo na wysokości
    gdzieś 150cm antenami skierowany na halę

    > 3 czy 3 pary?

    jedna para, słucham gadania, stereo nieistotne.

    rano o 7oo wsadzam do ucha lewą słuchawkę, o 12oo wsadzam prawą
    wskoczy dźwięk w obu i lewą chowam do etui gdzie ładuje się.

    łączą się szybko, sprawdzałem z telefonami, 2 telewizory,
    laptopy wewn bt i pecety z TP-Link Nano usb UB5A

    https://www.amazon.co.uk/gp/product/B09S15RLH5

    > Próbowałeś głośnego sztucznego szumu?

    mam taki szum w pracy

    > Masz podłączony do telefonu zegarek z mikrofonem?

    nigdy od 55 lat nie noszę zegarków

    > Moje też (; co jakiś ;) czas dobrze funkcjonują,
    > choć zasięg miewają czasami jednometrowy.

    > Ile mikrofonów?

    dwa po jednym w każdej

    > Jaki procesor? Jakie kodeki? Mają ANC?

    nie wiem nie interesuje mnie za bardzo

    > Ile kosztują?

    dziś od ręki 139f = 736zł

    > Dobrze reagują na dotyk?

    imho dobrze

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 34. Data: 2023-09-11 19:16:05
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Sony [Ericsson]?
    Blueberry?
    Ewentualnie Motorola (jakieś mniej lub bardziej wodoodporne modele)?

    -----
    > jakie inne marki mogły wtedy konkurować z ifonami?
    > To ponownie, nie chodzi o obiektywne porównanie specyfikacji zbliżonych klasą
    modeli, a bardziej o pewien połączony efekt "wow".

  • 35. Data: 2023-09-14 11:02:01
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 07.09.2023 o 21:57, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:udd138$32kt8$1@dont-email.me
    >
    > wszystko masz w sieci. np.:
    > w 1971 --> Sam Hurst opracował sensor dotykowy, w 74-ym - ekran dotykowy.
    > dalej szlo, szlo, szlo i prototyp ekranów dotykowych --> palmofon Simon
    > (IBM), czyli rysik, w 1992.
    > dalej: pierwszy (?)  telefon  z ekranem dotykowym -->  LG Prada, 2006.
    > pierwszy iphone z duzym ekranem dotykowym w 2007.

    Chodzi mi nie o to kto tam i kiedy to wymyślił a kto jako pierwszy
    wprowadził na rynek (spopularyzował) w telefonach.  Przed iPhone nic
    takiego nie widziałem.

  • 36. Data: 2023-09-14 11:02:57
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > niskiej półce. Jakies LG, tańsze HTC, potem Redmi, teraz tańsze
    > Samsungi. Ale pamiętam, że ten jej pierwszy iPhone 4 robił wrażenie. Tam
    > wszystko działało. Płynnie przesuwany paluchami ekran, bardzo przyzwoita
    > jakość zdjęc (jak na tamte czasy), sprawnie działająca lokalizacja,
    > stada różnych, radosnych pierdów. Jak to porównałem z wtedy chyba
    > posiadanym LG costam, to ten ostatni to była totalna żałość. W ajfonie
    > wszystko było dopracowane, tak, ze brał go humanista z fobia sprzętową i
    > nie musiał z tym nic robić, tylko uzywać.

    Ale dzisiaj iPhone już tak się nie wyróżnia, ot taki sobie jeden z wielu
    telefonów który jeżeli robi wrażenie na tle innych to raczej za sprawą
    wysokiej ceny i słabiutkich baterii (choć muszę przyznać że nie wiem jak
    jest z bateriami w najnowszych modelach) a nie nowatorskich
    funkcjonalności.

  • 37. Data: 2023-09-14 11:03:58
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.09.2023 o 06:49, ALEX MR pisze:

    > Tak na szybko HTC ze słowem "Touch" w nazwie.

    > Zwłaszcza jakbyś spytał o widgety, czy multitasking.

    Nie wiedziałem, dzięki.  A jaka funkcjonalność za sprawą tych widgetów..
    Szkoda że producenci odchodzą od tak potrzebnych funkcji jak np dioda
    powiadomień, czy animowanych kolorowych ikon zasięgu sieci.

  • 38. Data: 2023-09-14 16:22:11
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Trybun w news:udui6d$2il62$1@dont-email.me
    [............]

    > Chodzi mi nie o to kto tam i kiedy to wymyślił a kto jako pierwszy
    > wprowadził na rynek (spopularyzował) w telefonach. Przed iPhone nic
    > takiego nie widziałem.

    https://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/czy
    m-wygral-iphone-co-oferowaly-konkurencyjne-smartfony
    -w-dniu-premiery-pierwszego/bte7hqq

    Pierwszy model iPhone'a (nazywanego iPhone 2G) został zaprezentowany 9
    stycznia 2007
    Oficjalna premiera iPhone'a miała miejsce 29 czerwca 2007 r.

    Na miesiąc przed iPhone'em, w grudniu 2006 r. LG zaprezentowało pierwszy
    telefon komórkowy z pojemnościowym ekranem dotykowym. Sprzedaż wystartowała
    w maju 2007 r.

    W czerwcu 2007 r. na rynku pojawił się inny telefon z dotykowym ekranem -
    HTC Touch

  • 39. Data: 2023-09-17 13:02:49
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.09.2023 o 16:22, 1634Racine pisze:
> [...]
    > Sprzedaż wystartowała w maju 2007 r.
    >
    > W czerwcu 2007 r. na rynku pojawił się inny telefon z dotykowym

    Dzięki za info. Ale to chyba nic nie zmienia w tym co napisałem powyżej,
    chyba to nie LG możemy przypisywać  spopularyzowanie dotykowych ekranów
    w telefonach..

  • 40. Data: 2023-09-19 12:28:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 17 Sep 2023 13:02:49 +0200, Trybun wrote:

> [...]
    >
    > Dzięki za info. Ale to chyba nic nie zmienia w tym co napisałem powyżej,
    > chyba to nie LG możemy przypisywać  spopularyzowanie dotykowych ekranów

    Dotykowy ekran to nic nowego.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Palmtop#Historia_palmt
    opa

    I znow wychodzi, ze Apple byl jednym z pierwszych, z modelem Newton w
    1993. Wrocił Jobs do Apple, ubił Newtona.

    Ale to były ekrany rezystancyjne. Iphone miał pojemnosciowy,
    ktory pozwalał na multi-touch.

    pomysł tez stary
    https://en.wikipedia.org/wiki/Multi-touch

    J.