  • Data: 2023-09-06 23:40:01
    Temat: Re: Dlaczego młodzież musi mieć iPhone?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    PiteR w news:XnsB077B2AF167EDPanElektronik@127.0.0.1
    [..........]
    >> A Kruger&Matz też dobry
    > może i dobry

    ano (zdecydowanie!) nie i to z przyczyn zasadniczych. Mozesz poczytac o
    'filozofii" rodzinnej (a jakze :) firmy + *opinie* *klientow* . Tra-ge-dia.
    Moze klamerke do bielizny bym kupil od nich. Nic wiecej.

    > ale jest natychmiastowe skojarzenie
    > Polak = oszust

    moze nie z marszu oszust, chociaz cos w tym jest... W kazdym razie
    przewalacz cudzego towaru przez granice, w pl daje swoja metke i nazwe
    sugerujaca, ze firmuja to Niemcy/Austriacy/etc., co ma sugerowac klasowy
    produkt :)

    > pewnie tani chłam do środka zamawia.

    nie zamawia :) kupuje w wiekszosci gotowce. Paradkos: b. czesto (!) z
    calkiem rasowymi komponentami. Tylko, ze to trzeba umiec zlozyc, dopasowac,
    zadbac, by _kazdy_ komponent byl rasowy, etc. A poniewaz wykonawca nie
    dba/nie potrafi - kruger i matz rodem z pl kupuja od niego gotowy chlam,
    daja swoja "marke", i robia kase, klienci zgrzytaja zebami.