  • Data: 2023-09-07 04:16:42
    Temat: Re: Dlaczego młodzież musi mieć iPhone?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-09-06, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Ja bym chciał iPhone dla jego skanera 3D i CAT z powodu kamery IR.

    Jest olbrzymia grupa zupełnie normalnych, zwykle nietechnicznych ludzi,
    którym ten sprzęt, a przede wszystkim oprogramowanie odpowiada. To jest
    pewne środowisko użytkowe, czesto razem z innymi produktami appla,
    nastawione na niewymagającą technicznie obsługę i dbałość o rozmaite
    szczegóły, które tej grupie odpowiadają.

    To czy coś jest warte takiej forsy, jest wybitnie względne. Dla wielu
    nie jest, dla równie wielu klarownie jest. Nie ma się co tu szamotać i
    oceniać zasadność cudzych wydatków przez pryzmat własnej kieszeni.

    Sam miałem przygodę z produktami Apple, konkretnie MacBook Air jakieś
    10-12 lat temu i byłem z tamtego sprzętu bardzo zadowolony, choć
    nieelastyczność interfejsu zawsze mnie wk..wiała. Ale pod spodem OS X
    siedział rasowy Unix i jak się wiedziało co się robi to dało się robić
    różne rzeczy. Tak samo jest z innym makiem, którego mam (mac mini).
    Natomiast iPhony były dla mnie ze swoimi ograniczeniami i wymuszeniami
    zawsze niestrawne. Ale ja jestem techniczny.

    A nastolatki z zachciankami to jak wiadomo osobna kategoria.

    --
    Marcin