-
X-Received: by 10.31.199.67 with SMTP id x64mr2614050vkf.7.1522909485013; Wed, 04 Apr
2018 23:24:45 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.199.67 with SMTP id x64mr2614050vkf.7.1522909485013; Wed, 04 Apr
2018 23:24:45 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!k3no541
534qtm.1!news-out.google.com!c39ni1789qta.0!nntp.google.com!g18no2348qtk.0!post
news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 4 Apr 2018 23:24:44 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <ieehdw4fs14g.h9kczfvqv1ze$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=156.67.127.240;
posting-account=v2ktiAkAAAA40dkPm0TYX-JJOlOA4k2g
NNTP-Posting-Host: 156.67.127.240
References: <a...@g...com>
<1...@4...net>
<PmgxC.109012$LL6.104938@fx09.ams1>
<89dkodoy4r1j$.1afakh2qm29fl.dlg@40tude.net>
<PXixC.260352$iI7.120625@fx06.ams1>
<ieehdw4fs14g.h9kczfvqv1ze$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
From: Bolko <s...@g...com>
Injection-Date: Thu, 05 Apr 2018 06:24:45 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 23
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628269
[ ukryj nagłówki ]> Czyli musi byc szlaban zamkniety, ktory sie podnosi,
> ewentyalnie swiatlo czerwone, palace sie na tyle dlugo, zeby kierowca
> nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na tyle,
> zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy inaczej
> duze zwolnienie ruchu.
> A wtedy mozna nacisnac przycisk, zablokowac ruch, i spokojnie przejsc
> :-)
>
> Jak ma byc szybko, to trzeba wprowadzic system bezbramkowy.
> Da sie, tylko trzeba bylo zaczac 20 lat temu.
Pisałem o A4 Kraków Katowice.
Myślę że to jest system bezbramkowy w sensie że auta nie muszą się zatrzymywać by
dane zostały pobrane. Natomiast ograniczenia
wynikają jedynie z tego że ludzie pracujący w budkach muszą się dostać
jakoś do tych budek i po to jest ten szlaban.
Pani nawet zwróciła uwagę żebym uważał na bramkach na przechodzących ludzi.
Czyli człowiek przechodzący przez nie ma przycisku blokującego szlaban.
Generalnie 100% profesjonalizmu i BHP.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.18 08:30 Bolko
- 05.04.18 08:42 Marcin Debowski
- 05.04.18 08:52 Marcin Debowski
- 05.04.18 10:00 J.F.
- 05.04.18 10:27 J.F.
- 05.04.18 11:58 Marcin Debowski
- 05.04.18 12:37 Bolko
- 05.04.18 13:40 J.F.
- 05.04.18 15:11 Marek
- 05.04.18 17:10 Skolmi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=