eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2018-04-04 20:37:10
    Temat: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kupiłem A4go.
    Zawsze zastanawiało mnie dlaczego dla ciezarówek udało się
    stworzyć system ogólnopolskim poboru opłat gdzie opłaty są naliczne w ruchu.
    A na A4 się nie da.
    Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
    Dopiero mi pani sprzedając powiedziała że trzeba uważać bo ludzie którzy pracują
    na bramkach muszą się jakoś wyjść z budek i dostać się do biura.
    I tutaj jest pies pogrzebany.


  • 2. Data: 2018-04-04 21:40:33
    Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Apr 2018 11:37:10 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    > Kupiłem A4go.
    > Zawsze zastanawiało mnie dlaczego dla ciezarówek udało się
    > stworzyć system ogólnopolskim poboru opłat gdzie opłaty są naliczne w ruchu.
    > A na A4 się nie da.

    Ale ktore A4, bo sa dwa zestawy bramek.

    > Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
    > Dopiero mi pani sprzedając powiedziała że trzeba uważać bo ludzie którzy pracują
    > na bramkach muszą się jakoś wyjść z budek i dostać się do biura.
    > I tutaj jest pies pogrzebany.

    Byc moze, a moze po prostu nikt nie chce zmieniac systemu, ktory musi
    rozne funkcje spelniac.
    Bedzie stale otwarte, to ktos wjedzie bez transpondera, potem sie
    bedzie awanturowal ...

    J.


  • 3. Data: 2018-04-04 23:52:45
    Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-04 o 20:37, Bolko pisze:
    > Kupiłem A4go.
    > Zawsze zastanawiało mnie dlaczego dla ciezarówek udało się
    > stworzyć system ogólnopolskim poboru opłat gdzie opłaty są naliczne w ruchu.
    > A na A4 się nie da.
    > Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
    > Dopiero mi pani sprzedając powiedziała że trzeba uważać bo ludzie którzy pracują
    > na bramkach muszą się jakoś wyjść z budek i dostać się do biura.

    Nie mogli by chodzić tunelami pod ziemią, albo kładką nad bramkami?


  • 4. Data: 2018-04-05 05:04:15
    Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Wed, 4 Apr 2018 11:37:10 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    >> Kupiłem A4go.
    >> Zawsze zastanawiało mnie dlaczego dla ciezarówek udało się
    >> stworzyć system ogólnopolskim poboru opłat gdzie opłaty są naliczne w ruchu.
    >> A na A4 się nie da.
    >
    > Ale ktore A4, bo sa dwa zestawy bramek.
    >
    >> Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
    >> Dopiero mi pani sprzedając powiedziała że trzeba uważać bo ludzie którzy pracują
    >> na bramkach muszą się jakoś wyjść z budek i dostać się do biura.
    >> I tutaj jest pies pogrzebany.
    >
    > Byc moze, a moze po prostu nikt nie chce zmieniac systemu, ktory musi
    > rozne funkcje spelniac.
    > Bedzie stale otwarte, to ktos wjedzie bez transpondera, potem sie
    > bedzie awanturowal ...

    Jak będzie miał np. czerwone to też wjedzie i będzie się awanturował?

    --
    Marcin


  • 5. Data: 2018-04-05 07:45:48
    Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Apr 2018 03:04:15 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    > On 2018-04-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Dnia Wed, 4 Apr 2018 11:37:10 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    >>> Kupiłem A4go.
    >>> Zawsze zastanawiało mnie dlaczego dla ciezarówek udało się
    >>> stworzyć system ogólnopolskim poboru opłat gdzie opłaty są naliczne w ruchu.
    >>> A na A4 się nie da.
    >>> Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
    >>> Dopiero mi pani sprzedając powiedziała że trzeba uważać bo ludzie którzy pracują
    >>> na bramkach muszą się jakoś wyjść z budek i dostać się do biura.
    >>> I tutaj jest pies pogrzebany.
    >>
    >> Byc moze, a moze po prostu nikt nie chce zmieniac systemu, ktory musi
    >> rozne funkcje spelniac.
    >> Bedzie stale otwarte, to ktos wjedzie bez transpondera, potem sie
    >> bedzie awanturowal ...
    >
    > Jak będzie miał np. czerwone to też wjedzie i będzie się awanturował?

    Jasne ze wjedzie - spojrz na jakies polskie skrzyzowanie :-)
    A potem go jakos dziwnie podlicza i bedzie sie awanturowal :-)

    Poza tym bedzie czerwone, to tez bedziesz musial stac :-)

    J.

    P.S. Dogonilismy Chiny - u nas korek mial 50 km

    http://www.gazetawroclawska.pl/motofakty/g/we-wtorek
    -dramatyczna-sytuacja-na-a4-korek-mial-ponad-50-km,1
    3061602,28201656/


  • 6. Data: 2018-04-05 07:47:25
    Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Apr 2018 23:52:45 +0200, Poldek napisał(a):
    > W dniu 2018-04-04 o 20:37, Bolko pisze:
    >> Kupiłem A4go.
    >> Zawsze zastanawiało mnie dlaczego dla ciezarówek udało się
    >> stworzyć system ogólnopolskim poboru opłat gdzie opłaty są naliczne w ruchu.
    >> A na A4 się nie da.
    >> Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
    >> Dopiero mi pani sprzedając powiedziała że trzeba uważać bo ludzie którzy pracują
    >> na bramkach muszą się jakoś wyjść z budek i dostać się do biura.
    >
    > Nie mogli by chodzić tunelami pod ziemią, albo kładką nad bramkami?

    Tunelami nie, skoro ich nie zamowiono i nie zrobiono.
    Ale kladke chyba mozna zrobic.

    J.


  • 7. Data: 2018-04-05 08:00:15
    Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Thu, 05 Apr 2018 03:04:15 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    >> On 2018-04-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>> Dnia Wed, 4 Apr 2018 11:37:10 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    >>>> Kupiłem A4go.
    >>>> Zawsze zastanawiało mnie dlaczego dla ciezarówek udało się
    >>>> stworzyć system ogólnopolskim poboru opłat gdzie opłaty są naliczne w ruchu.
    >>>> A na A4 się nie da.
    >>>> Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
    >>>> Dopiero mi pani sprzedając powiedziała że trzeba uważać bo ludzie którzy pracują

    >>>> na bramkach muszą się jakoś wyjść z budek i dostać się do biura.
    >>>> I tutaj jest pies pogrzebany.
    >>>
    >>> Byc moze, a moze po prostu nikt nie chce zmieniac systemu, ktory musi
    >>> rozne funkcje spelniac.
    >>> Bedzie stale otwarte, to ktos wjedzie bez transpondera, potem sie
    >>> bedzie awanturowal ...
    >>
    >> Jak będzie miał np. czerwone to też wjedzie i będzie się awanturował?
    >
    > Jasne ze wjedzie - spojrz na jakies polskie skrzyzowanie :-)
    > A potem go jakos dziwnie podlicza i bedzie sie awanturowal :-)
    >
    > Poza tym bedzie czerwone, to tez bedziesz musial stac :-)

    No jak nie będzie miał transpondera to nie wjedzie, a jak ktoś będzie
    miał, to zmieni się na zielone i wjedzie. Moze być nawet z automatyczną
    barierką. Przeciez to działa tak w wielu miejscach na świecie.
    Oczywiście trzeba zwolnic, ale juz niekoniecznie zatrzymać się.

    --
    Marcin


  • 8. Data: 2018-04-05 08:11:01
    Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Apr 2018 06:00:15 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    > On 2018-04-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>> Dnia Wed, 4 Apr 2018 11:37:10 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    >>> [...]
    >>> Jak będzie miał np. czerwone to też wjedzie i będzie się awanturował?
    >>
    >> Jasne ze wjedzie - spojrz na jakies polskie skrzyzowanie :-)
    >> A potem go jakos dziwnie podlicza i bedzie sie awanturowal :-)
    >>
    >> Poza tym bedzie czerwone, to tez bedziesz musial stac :-)
    >
    > No jak nie będzie miał transpondera to nie wjedzie, a jak ktoś będzie
    > miał, to zmieni się na zielone i wjedzie. Moze być nawet z automatyczną
    > barierką. Przeciez to działa tak w wielu miejscach na świecie.
    > Oczywiście trzeba zwolnic, ale juz niekoniecznie zatrzymać się.

    Czyli musi byc szlaban zamkniety, ktory sie podnosi,
    ewentyalnie swiatlo czerwone, palace sie na tyle dlugo, zeby kierowca
    nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na tyle,
    zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy inaczej
    duze zwolnienie ruchu.
    A wtedy mozna nacisnac przycisk, zablokowac ruch, i spokojnie przejsc
    :-)

    Jak ma byc szybko, to trzeba wprowadzic system bezbramkowy.
    Da sie, tylko trzeba bylo zaczac 20 lat temu.

    J.


  • 9. Data: 2018-04-05 08:24:44
    Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Czyli musi byc szlaban zamkniety, ktory sie podnosi,
    > ewentyalnie swiatlo czerwone, palace sie na tyle dlugo, zeby kierowca
    > nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na tyle,
    > zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy inaczej
    > duze zwolnienie ruchu.
    > A wtedy mozna nacisnac przycisk, zablokowac ruch, i spokojnie przejsc
    > :-)
    >
    > Jak ma byc szybko, to trzeba wprowadzic system bezbramkowy.
    > Da sie, tylko trzeba bylo zaczac 20 lat temu.

    Pisałem o A4 Kraków Katowice.
    Myślę że to jest system bezbramkowy w sensie że auta nie muszą się zatrzymywać by
    dane zostały pobrane. Natomiast ograniczenia
    wynikają jedynie z tego że ludzie pracujący w budkach muszą się dostać
    jakoś do tych budek i po to jest ten szlaban.
    Pani nawet zwróciła uwagę żebym uważał na bramkach na przechodzących ludzi.
    Czyli człowiek przechodzący przez nie ma przycisku blokującego szlaban.
    Generalnie 100% profesjonalizmu i BHP.


  • 10. Data: 2018-04-05 08:30:56
    Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2018 07:50:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Wed, 4 Apr 2018 23:52:45 +0200, Poldek napisał(a):
    > > W dniu 2018-04-04 o 20:37, Bolko pisze:
    > >> Kupiłem A4go.
    > >> Zawsze zastanawiało mnie dlaczego dla ciezarówek udało się
    > >> stworzyć system ogólnopolskim poboru opłat gdzie opłaty są naliczne w ruchu.
    > >> A na A4 się nie da.
    > >> Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
    > >> Dopiero mi pani sprzedając powiedziała że trzeba uważać bo ludzie którzy pracują
    > >> na bramkach muszą się jakoś wyjść z budek i dostać się do biura.
    > >
    > > Nie mogli by chodzić tunelami pod ziemią, albo kładką nad bramkami?
    >
    > Tunelami nie, skoro ich nie zamowiono i nie zrobiono.
    > Ale kladke chyba mozna zrobic.
    >
    > J.

    Miejse jest :
    https://www.google.pl/maps/@50.0832115,19.7909211,10
    5m/data=!3m1!1e3
    wystarczy tylko chody dorobić i ewentualnie dach wzmoncnić.
    No chyba że zatrudniają niepełnosprawnych to windy.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: