-
Data: 2018-04-05 13:40:00
Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:brmxC.114869$%B...@f...ams1...
On 2018-04-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>> No to ktos przejedzie na czerwonym, a potem bedzie awantura, ze mu
>> nie
>> powiedzino, ze jemu po prawej stronie nie wolno.
>WY-MY-ŚLASZ
Krakow-Katowice to bardzo krotki jest, ale juz na "panstwowej",
podobnie jak we Wloszech - kto nie ma biletu placi za caly dostepny
odcinek.
Wiec jakos wyraznie powinno byc oznaczone.
>>>> nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na
>>>> tyle,
>>>> zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy
>>>> inaczej
>>>> duze zwolnienie ruchu.
>
>>>W porównaniu z sytuacja gdzie każdy staje, to spory postęp.
>
>> Tak to dziala na "panstwowym".
>> https://www.youtube.com/watch?v=YcVFH9z9L7I
>No właśnie i na wielu np. głupich parkingach i to od wielu wielu lat.
No, zauwaz, ze pozno go puscilo, byl na granicy koniecznosci
hamowania.
A jakby nie puscilo, to dalby rade stanac ?
Tez spora strata czasu i paliwa :-)
>>>Pewnie się nadal da, tylko trzeba zapłacić a jest taka uniwersalna
>>>prawidłowość, że usługodawcy niechętnie płacą za coś co zaoszczędzi
>>>czas ich klientom.
>
>> Ale nie spytales sie ile to kosztuje.
>Bo nic ta wiedza mi nie da :)
Ale moze nie trzeba narzekac na zlych uslugodawcow, tylko na zly rzad
:-)
>Jak uznają, że kierowcy łykną, to zrobią,
>a jak nie, to będa się męczyć ze szlabanami i staniem.
Jak widac - zrobili to A4GO i przyspieszyli.
>> Pomysl jakis wspolnych transponderow chyba byl, ale kto wie - moze
>> panstwo pomyslalo "oni nam za to zaplaca", a oni stwierdzili "za
>> drogo - nie zaplacimy".
>A opłaty są regulowane centralnie?
Na "panstwowych" odcinkach - tak :-)
Na tych dwoch czy trzech "prywatnych" - niby nie, choc i tak trzeba
uzgadniac w Warszawie.
Ale nie o to chodzi - GD po wprowadzeniu Viatoll wprowadzila
transpondery u kierowcow, i zarzadzalo oplatami centralnie,
i Stalexportowi, Kulczykowi, a moze i GTC pozostala decyzja -
przylaczyc sie, czy nie, czy zrobic wlasne.
I tu sie rodzi bardzo wazne pytanie - a ile to kosztuje :-)
Moze po prostu oferta byla za droga.
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=