eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
  • Data: 2018-04-05 13:40:00
    Temat: Re: Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzymać.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:brmxC.114869$%B...@f...ams1...
    On 2018-04-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> No to ktos przejedzie na czerwonym, a potem bedzie awantura, ze mu
    >> nie
    >> powiedzino, ze jemu po prawej stronie nie wolno.

    >WY-MY-ŚLASZ

    Krakow-Katowice to bardzo krotki jest, ale juz na "panstwowej",
    podobnie jak we Wloszech - kto nie ma biletu placi za caly dostepny
    odcinek.

    Wiec jakos wyraznie powinno byc oznaczone.

    >>>> nie mial watpliwosci ze nie wolno mu przejechac, musi zwolnic na
    >>>> tyle,
    >>>> zeby moc sie zatrzymac w razie nieotwarcia ... czyli tak czy
    >>>> inaczej
    >>>> duze zwolnienie ruchu.
    >
    >>>W porównaniu z sytuacja gdzie każdy staje, to spory postęp.
    >
    >> Tak to dziala na "panstwowym".
    >> https://www.youtube.com/watch?v=YcVFH9z9L7I

    >No właśnie i na wielu np. głupich parkingach i to od wielu wielu lat.

    No, zauwaz, ze pozno go puscilo, byl na granicy koniecznosci
    hamowania.
    A jakby nie puscilo, to dalby rade stanac ?

    Tez spora strata czasu i paliwa :-)

    >>>Pewnie się nadal da, tylko trzeba zapłacić a jest taka uniwersalna
    >>>prawidłowość, że usługodawcy niechętnie płacą za coś co zaoszczędzi
    >>>czas ich klientom.
    >
    >> Ale nie spytales sie ile to kosztuje.

    >Bo nic ta wiedza mi nie da :)

    Ale moze nie trzeba narzekac na zlych uslugodawcow, tylko na zly rzad
    :-)

    >Jak uznają, że kierowcy łykną, to zrobią,
    >a jak nie, to będa się męczyć ze szlabanami i staniem.

    Jak widac - zrobili to A4GO i przyspieszyli.

    >> Pomysl jakis wspolnych transponderow chyba byl, ale kto wie - moze
    >> panstwo pomyslalo "oni nam za to zaplaca", a oni stwierdzili "za
    >> drogo - nie zaplacimy".
    >A opłaty są regulowane centralnie?

    Na "panstwowych" odcinkach - tak :-)
    Na tych dwoch czy trzech "prywatnych" - niby nie, choc i tak trzeba
    uzgadniac w Warszawie.

    Ale nie o to chodzi - GD po wprowadzeniu Viatoll wprowadzila
    transpondery u kierowcow, i zarzadzalo oplatami centralnie,
    i Stalexportowi, Kulczykowi, a moze i GTC pozostala decyzja -
    przylaczyc sie, czy nie, czy zrobic wlasne.
    I tu sie rodzi bardzo wazne pytanie - a ile to kosztuje :-)

    Moze po prostu oferta byla za droga.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: