  • Date: Fri, 03 Apr 2009 15:14:33 +0200
    From: Slawek <...@...c>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dlaczego do Play drozej ?

    Tomek pisze:

    > masz zupełna rację, tu na grupie jest sporo palantów, którzy chcą
    > nauczyć wszystkich jak żyć, należy mieć ich w !@#$ i pytać o wszystko
    > czego się nie wie.
    > az

    Akurat pierwotna odpowiedź była jak najbardziej słuszna i merytoryczna.
    Znacznie mniej wysiłku wymagałoby takie postępowanie jak zaproponował
    Bolek. Zresztą nie ma co pitolić po próżnicy wystarczy wpisać tytuł
    biezącego wątku w google, a wynik wygląda tak:
    http://tiny.pl/b3j7

    I nikt mi nie wmówi że wpisanie tych 4 słów w google wymaga większego
    wysiłku niż wysmarowanie posta na grupę. Oburzanie się na to że ktoś
    zwraca uwagę na tak nielogiczne, żeby nie napisać idiotyczne,
    postępowanie, jest co najmniej dziwne.