eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego diesel kręci się wolniej niźli benzyna?Re: Dlaczego diesel kręci się wolniej niźli benzyna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego diesel kręci się wolniej niźli benzyna?
    Date: Fri, 29 Mar 2019 09:09:53 +0100
    Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
    Lines: 28
    Message-ID: <q7kjsi$kbs$1@node2.news.atman.pl>
    References: <q7i46p$fc$1@node1.news.atman.pl> <q7jdrm$c9q$1@dont-email.me>
    <iuslini9n6gf.ejncik4ommiv$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-238-215.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1553846994 20860 83.238.238.215 (29 Mar 2019 08:09:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Mar 2019 08:09:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.0
    In-Reply-To: <iuslini9n6gf.ejncik4ommiv$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653231
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-03-28 o 22:39, J.F. pisze:
    > Dnia Thu, 28 Mar 2019 22:20:54 +0100, ToMasz napisał(a):
    >> W dniu 28.03.2019 o 10:30, robot pisze:
    >>> Dlaczego silniki o zapłonie samoczynnym kręcą się wolniej, niż o
    >>> zapłonie iskrowym?
    >>>
    >> bo ma dłuższe wykorbienie.
    >
    > byloby to jakies wytlumaczenie, ale myslisz, ze taki 1.9TDI ma
    > istotnie inne wymiary niz benzyna 2.0 ?

    Może nie istotnie, ale różnica jest:

    1.9TDI:
    engine configuration & engine displacement: inline four-cylinder (R4/I4)
    Turbocharged Direct Injection (TDI) turbodiesel; 1,896 cubic centimetres
    (115.7 cu in); bore x stroke: 79.5 by 95.5 millimetres (3.13 in × 3.76
    in), stroke ratio: 0.83:1

    2.0 R4
    1,984 cubic centimetres (121.1 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x
    stroke: 82.5 by 92.8 millimetres (3.25 in × 3.65 in), stroke ratio: 0.89:1


    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: