eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego diesel kręci się wolniej niźli benzyna?Re: Dlaczego diesel kręci się wolniej niźli benzyna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: robot <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego diesel kręci się wolniej niźli benzyna?
    Date: Thu, 28 Mar 2019 14:41:47 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <q7iiur$ffo$1@node1.news.atman.pl>
    References: <q7i46p$fc$1@node1.news.atman.pl>
    <q7idal$1kn$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <q7iicu$eu3$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1553780507 15864 82.139.185.195 (28 Mar 2019 13:41:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Mar 2019 13:41:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    In-Reply-To: <q7iicu$eu3$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653169
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-03-28 o 14:32, robot pisze:
    > W dniu 2019-03-28 o 13:05, viktorius pisze:
    >> W dniu 2019-03-28 o 10:30, robot pisze:
    >>> Dlaczego silniki o zapłonie samoczynnym kręcą się wolniej, niż o zapłonie
    iskrowym?
    >>>
    >> Kręcą się tak samo, np na obydwu dam po 3000 obrotów na minutę, to wał korbowy z
    diesla kręci się tak samo szybko jak wał w benzyniaku. Na gazie nie sprawdzałem :P
    >>
    >> PS.
    >> doprecyzuj, co znaczy wolniej? Wolniejsze obroty biegu jałowego, czy może mniejsze
    obroty maksymalne? A może jeszcze cos innego?
    >>
    > Myślałem, że będzie jasne, ale dobra.
    >
    > Zazwyczaj (nie zawsze) większość, przeciętnych, zwykłych, standardowych, silników z
    zapłonem samoczynnym,
    > który to silnik przeznaczony jest do napędu przeciętnych, zwykłych, standardowych
    osobowych samochodów
    > powstałych w okresie ostatnich 50 lat z tego oraz ubiegłego wieku charakteryzuje
    się mniejsza
    > maksymalną ilościa obrotów jaką może osiągnąć podczas napędzania przeciętnych,
    zwykłych, standardowych osobowych samochodów,
    > nie na biegu jałowym, nie na luzie, nie pod wodą, nie w próżni, tylko normalnie na
    drodze asfaltowej
    > lub dobrze utwardzonej. Jak również zazwyczaj (nie zawsze) większość, przeciętnych,
    zwykłych, standardowych, silników z zapłonem samoczynnym
    > który to silnik przeznaczony jest do napędu przeciętnych, zwykłych, standardowych
    osobowych samochodów
    > powstałych w okresie ostatnich 50 lat z tego oraz ubiegłego wieku osiąga większy
    moment obrotowy przy mniejszych obrotach niż
    > silnik z zapłonem samoczynnym.
    > Nie sorry, nie dam rady chyba.
    > Innym razem spróbuję.

    Poddaje się.
    Wszystkie silniki kręcą się tak samo. Dizle, benzyny , dizle w czołgu, w największym
    tankowcu, parowe o spalaniu zewnetrznym.
    Wszystkie kręcą się tak samo, identycznie ale wiadomo że dizle 2 razy szybciej od
    innych a od turbinowych 1,6 raza szybciej
    A najszybciej kręcące się silniki , to strumieniowe.
    Nie było pytania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: