  • Data: 2019-03-28 14:41:47
    Temat: Re: Dlaczego diesel kręci się wolniej niźli benzyna?
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-28 o 14:32, robot pisze:
> [...]
    diesla kręci się tak samo szybko jak wał w benzyniaku. Na gazie nie sprawdzałem :P

    obroty maksymalne? A może jeszcze cos innego?

> [...]
    zwykłych, standardowych osobowych samochodów,
    > nie na biegu jałowym, nie na luzie, nie pod wodą, nie w próżni, tylko normalnie na
    drodze asfaltowej
    > lub dobrze utwardzonej. Jak również zazwyczaj (nie zawsze) większość, przeciętnych,
    zwykłych, standardowych, silników z zapłonem samoczynnym
    > który to silnik przeznaczony jest do napędu przeciętnych, zwykłych, standardowych
    osobowych samochodów
    > powstałych w okresie ostatnich 50 lat z tego oraz ubiegłego wieku osiąga większy
    moment obrotowy przy mniejszych obrotach niż
    > silnik z zapłonem samoczynnym.
    > Nie sorry, nie dam rady chyba.
    > Innym razem spróbuję.

    Poddaje się.
    Wszystkie silniki kręcą się tak samo. Dizle, benzyny , dizle w czołgu, w największym
    tankowcu, parowe o spalaniu zewnetrznym.
    Wszystkie kręcą się tak samo, identycznie ale wiadomo że dizle 2 razy szybciej od
    innych a od turbinowych 1,6 raza szybciej
    A najszybciej kręcące się silniki , to strumieniowe.
    Nie było pytania.