-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer03.am1
!peering.am1!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Dlaczego ciężarówki maja ograniczenie prędkości?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <c...@g...com>
<X...@l...net>
<57b36b07$0$12563$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<1kuxmi9udd21o$.4xhh2c901c31.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
Date: Wed, 17 Aug 2016 01:19:43 +0200
Message-ID: <1n462udc8lon2$.1czjqlv67nm1d$.dlg@40tude.net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1471389570 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12555 82.143.187.50:59512
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3651354811
X-Received-Bytes: 2338
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2587144
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 17 Aug 2016 01:11:07 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Hello J.F.,
>>> Doprawdy? Naprawdę uważasz, że droga hamowania samochodu tylko z
>>> kierowcą i minimalną ilością paliwa nie jest krótsza od drogi
>>> hamowania tego samego pojazdu ale z dodanymi 4 pasażerami, pełnym
>>> bakiem i bagażnikiem?
>> Ale nie poloneza.
> W Polonezie zmniejsza się prędkość przy której hamulce przestają
> działać.
>> Moze byc lanos ... tylko depnij w pedal solidnie.
> Deptałem. I z zaskoczeniem stwierdzałem kłopot.
Bylo mocniej depnac :-)
>> Szkolna fizyka mowi, ze taka sama. Drobne roznice moga jednak wyjsc.
> Szkolna fizyka nie pozwala przyśpieszać samochodom szybciej niż 1g.
W zasadzie nie mowi. Ale one potrafia ponoc 5g, i tu sie juz robia
schody.
>> W przypadku tirow moze juz nie takie drobne.
> Sam ciągnik waży ok. 7 ton. Pusta naczepa zapewne drugie tyle. Ale
> pelny TIR może ważyć 3 razy tyle co pusty... A odprowadzić więcej
> energii z hamulców się nie da.
To sie stopia. I wtedy przestana hamowac.
Ale nie martw sie - nie stopia sie.
To jest na razie kwestia sily, a nie energii.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.16 07:13 Shrek
- 17.08.16 10:10 RadoslawF
- 17.08.16 10:28 J.F.
- 17.08.16 10:53 Shrek
- 17.08.16 14:55 J.F.
- 17.08.16 15:20 Shrek
- 17.08.16 16:43 J.F.
- 17.08.16 17:04 WS
- 17.08.16 19:11 J.F.
- 17.08.16 23:17 WS
- 18.08.16 10:52 J.F.
- 21.08.16 17:51 Przyjazny
- 22.08.16 13:48 SW3
- 22.08.16 14:18 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=