eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowychRe: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • X-Received: by 2002:a81:450:: with SMTP id 77mr251502ywe.6.1543908430992; Mon, 03 Dec
    2018 23:27:10 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:450:: with SMTP id 77mr251502ywe.6.1543908430992; Mon, 03 Dec
    2018 23:27:10 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!npeer.de.kpn-eurorings.net!npeer-ng0.de.kpn-eurorings.net!feeder1-1.
    proxad.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!v55no1768758
    qtk.0!news-out.google.com!m21ni7741qta.0!nntp.google.com!v55no1768748qtk.0!post
    news.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 3 Dec 2018 23:27:10 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <pu58tv$lua$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
    References: <ptphih$2n3$1@node2.news.atman.pl>
    <5c010b78$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c0128d2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5c016dea$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <ptsdt2$c5o$1@node1.news.atman.pl> <ptsfgn$f42$1@node1.news.atman.pl>
    <ptt8qs$d64$1@node2.news.atman.pl> <ptuenm$d4m$1@node1.news.atman.pl>
    <ptuh96$j8q$3@node1.news.atman.pl> <pu0an0$3hc$1@news.icm.edu.pl>
    <pu0bae$ps9$4@node1.news.atman.pl> <pu3036$98u$1@news.icm.edu.pl>
    <pu39vo$p41$3@node2.news.atman.pl> <pu3ots$gr2$4@news.icm.edu.pl>
    <pu3pq6$bf0$2@node2.news.atman.pl> <pu47qh$490$1@news.icm.edu.pl>
    <pu58tv$lua$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek
    rowerowych
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Tue, 04 Dec 2018 07:27:11 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645309
    [ ukryj nagłówki ]

    --Kostka ma do 40% wieksze opory (link był)

    max 30% i pewnie tylko w laboratoryjnych warunkach :-)

    --i o ile samą kostkę da się rozebrać i złożyc, to podbudowy pod nią już nie bardzo.

    na luzie :-)

    Projektanci projektują ścieżki rowerowe na zlecenie zarządów dróg według
    rozporządzenia ministra transportu (Dz.U. Nr 43 poz. 430 z 1999r) gdzie do stosowania
    są dwa rodzaje konstrukcji ścieżki rowerowej:

    a) 3cm asfaltu lanego lub piaskowego i 10 cm podbudowy z kruszywa
    b) 8cm kostka betonowa i 5 cm piasku drobnoziarnistego

    ps jezdze crossem i trekiem i o ile na treku mam kostke w glebokim powazaniu
    (szerokie schwalbe marathon) to na crossie i waskich kendach quick juz czulem
    drgania przesiadka na schwalbe allmotion i problem zniknal



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: