-
Data: 2018-12-04 11:45:03
Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 04.12.2018 o 10:10, J.F. pisze:
>> Dawałem linka - GDDKiA twierdzi, że do 40%. Tak czy inaczej różnica
>> zasadnicza.
>
> GD to w ogole bada ? Ona jest od drog samochodowych, nie rowerowych :-)
No bada - jak robią krajówki, to zapewne całość - z chodnikami,
sygnalizacją, oświetleniem i DDR.
> A moze panstwowy zarzad drog zamowic lepsza, czy to bedzie
> nieuzasadniona rozrzutnosc ?
Może - było w linkach, które cytowałeś. Powiem więcej - rozrzutność to
jest zrobienie kostki na 5cm piachu. Już lepiej wogóle nie robić.
>> http://ostrowiecki.eu/wp-content/uploads/2016/03/Rys
.-4-Przekr%C3%B3j-konstrukcyjny-chodnika-i-%C5%9Bcie
%C5%BCki-rowerowej.jpg
>>
>> http://bip.pzdkrotoszyn.pl/userfiles/file/przetargi/
.2015/15/rys_4.jpg
>
>> Ścieżka bez podbudowy jest do dupy z założenia, z podbudową już tak
>> łatwo rozbieralna nie jest (a w zasadzie jest rozbieralna, tylko już
>> tak łatwo się nie składa - w sumie podobnie jak asfalt;)
>
> a z czego ta podbudowa ?
Z tego co powyżej - podsypka cemetowo pisakowa + tłuczeń.
> Bo jesli "z kruszywa łamanego" , to:
> -czym to sie rozni od "piasek" ?
Grubością.
> -dlaczego sie "nie sklada" ? Nasypac, ubic, i zrobione, przydatny
> wibrator bedzie ...
Chcesz coś odkrywać trzeci raz. Na początku zaobserwowali to Rzymianie,
Potem pan McAdam i od tego czasu tak właśnie robi się drogi. W skróci z
tego samego powodu dla którego nie kładzie się torów kolejowych na piasku.
> A roznice w oporach da sie z tego jakosc oszacowac ?
Nie trzeba szacowac - można sprawdzić w necie.
> 40%, 30, 20 ... poza tym im wolniej tym bezpieczniej, i piesi mniej
> przeszkadzaja :-P
Najbespieczniej więc robic z piasku bez kostki.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.18 12:00 J.F.
- 04.12.18 12:05 p...@g...com
- 04.12.18 12:09 Shrek
- 04.12.18 12:14 Shrek
- 04.12.18 13:31 p...@g...com
- 04.12.18 13:36 Liwiusz
- 04.12.18 13:41 p...@g...com
- 04.12.18 13:45 Shrek
- 04.12.18 13:48 J.F.
- 04.12.18 14:37 Shrek
- 04.12.18 15:12 J.F.
- 04.12.18 15:15 p...@g...com
- 04.12.18 17:06 Shrek
- 04.12.18 17:20 Shrek
- 04.12.18 19:24 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe