eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowychRe: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
  • Data: 2018-12-02 13:52:02
    Temat: Re: Dla tych, którzy kochają rowerzystów jadących wzdłuż ścieżek rowerowych
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-01 o 20:50, Kris pisze:

    > Tyle że przeważnie szkodzą
    > Przez zapierdalaczy są wypadki i głównie przez zapierdalaczy poganiających długimi
    tworzą się korki i wszyscy na tym cierpia a najwięcej narzekają zapierdalacze.

    Jeśli zapierdalacz ponagla długimi, to znaczy, że nie jest sam na pasie.
    A o takiej sytuacji nie piszę. Mam na uwadze np. "pustą" autostradę,
    gdzie prawym coś jedzie co kilkaset metrów więc nie zanosi się iż nagle
    ktoś zdecyduje się na wyprzedzanie ignorując lusterka. Takie właśnie
    sytuacje widuję na A1 po godzinach szczytu. Nie widzę powodów by sporo
    szybciej jechać w takich warunkach gdy dodatkowo jest sucho.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek