  • 51. Data: 2011-05-08 00:10:21
    Temat: Re: Dla prowadzących z telefonem w łapie [DŁUGIE]
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-05-07 23:41, megrims pisze:

    > Gestapo kasuje u nas

    Pomyliłeś się? Geheime Schutzpolizei? U nas?

  • 52. Data: 2011-05-08 00:23:05
    Temat: Re: Dla prowadz?cych z telefonem w łapie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Jak widac, nie robi.

    Jak widać robi.
    Jak Ty masz inne potrzeby, to już nie mój problem, moją główną potrzebą jest
    brak 5 zajętych kieszeni.

    > no to sie podlacz do sluchawki po Wifi :-P

    Nie mam takiej potrzeby, odebranie bez słuchawki zajmie mniej czasu niż
    każdorazowe podłączanie czegokolwiek.

  • 53. Data: 2011-05-08 00:33:53
    Temat: Re: Dla prowadzących z telefonem w łapie
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Fakt, jak mam do czynienia z takimi jak ty, to czasem zastanawiam
    się co ja robię w tym PL-burdelu, gdzie np bezmózgi rżną inteligętów.

    --
    CB

  • 54. Data: 2011-05-08 11:07:29
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości

    > Jak widać robi.

    Nie robi, skoro wlaczenie BT rozklada telefon.

    > Jak Ty masz inne potrzeby, to już nie mój problem, moją główną potrzebą
    > jest brak 5 zajętych kieszeni.

    Gdyby nie to, ze mam swoj i sluzbowy telefon, to bylby tylko jeden i w
    zupelnosci by mi wystarczyl.

    > Nie mam takiej potrzeby, odebranie bez słuchawki zajmie mniej czasu niż
    > każdorazowe podłączanie czegokolwiek.

    Ja nic nie musze podlaczac. Wlaczenie silnika powoduje podlaczenie telefonu
    do zestawu glosnomowiacego. I nie musze grzebac po kieszeniach, zeby odebrac
    dzwoniacy telefon. Tylko ja z _wlasnego doswiadczenia_ wiem, jaka jest
    roznica miedzy rozmowa przez telefon, a przez zestaw glosnomowiacy.

    --
    Axel

  • 55. Data: 2011-05-08 16:51:21
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent megrims nadaje:
    > problem nie jest w tym czy masz wolną rękę,
    > czy nie, tylko w tym, że nie skupiasz się na rozmowie
    > zamiast na prowadzeniu.

    Widocznie nigdy nie siedziałeś obok takiego telefonisty jak próbuje
    zmienić kierunkowskaz kolanem... ;-)

  • 56. Data: 2011-05-08 20:39:49
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 6 Maj, 16:55, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Na 36,99 to już Was chyba stać ?http://gazetki.auchan.pl/gazetka-multimedia/05.jpg
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK

    Ja nie rozumiem ludzi w wypasionych nowych SUVach, którzy trzymają
    telefon w ręce. Stać ich na strasznie drogą furę, a na niebieskeigo
    zęba za parę złotych ich nie stać.

  • 57. Data: 2011-05-09 08:57:46
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Lew2" <w...@h...com>

    Ja nie rozumiem ludzi w wypasionych nowych SUVach, którzy trzymają
    telefon w ręce. Stać ich na strasznie drogą furę, a na niebieskeigo
    zęba za parę złotych ich nie stać.
    --
    Bym raczej sugerował aktywny uchwyt do komórki

  • 58. Data: 2011-05-09 10:38:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie robi, skoro wlaczenie BT rozklada telefon.

    To Twoje wizje, o niczym takim nie wiem.

    > Ja nic nie musze podlaczac. Wlaczenie silnika powoduje podlaczenie
    > telefonu do zestawu glosnomowiacego.

    Który najpierw musiałeś kupić, nosisz włączony BT itd itp
    Ja mam dokładnie odwrotną wizję - wolę ustawić sobie otoczenie tak jak mi
    wygodnie, a nie tak jak mi ktoś każe.
    W celu odebrania jednego telefonu rocznie w samochodzie nie będę narażał się
    na jakiekolwiek koszty i niewygody.

  • 59. Data: 2011-05-09 13:07:07
    Temat: Re: Dla prowadz?cych z telefonem w ?apie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w
    > Dnia pięknego Sat, 07 May 2011 13:20:15 +0200 osobnik zwany J.F.
    > wystukał:
    >>
    > akurat BT bierze strasznie dużo. Dlatego ma wejść nowa wersja z
    > obnizonym
    > zużyciem energii.

    Tak strasznie duzo ze telefon z wlaczonym, ale nieuzywanym BT
    pracuje trzy dni.
    To ile bedzie pracowal bez BT ? Odczujesz ?

    To nie pieszy rajd ekstremalny, tylko zakladamy normalne warunki -
    dom, praca, samochod, hotel - i wszedzie mozna naladowac w miare
    potrzeby.

    J.

  • 60. Data: 2011-05-09 13:23:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 May 2011 13:07:07 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w

    > Tak strasznie duzo ze telefon z wlaczonym, ale nieuzywanym BT pracuje
    > trzy dni.
    > To ile bedzie pracowal bez BT ? Odczujesz ?

    tak odczuwam. mój telefon z BT działa zdecydowanie krócej z BT. Tak ze 3
    razy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?