  • 41. Data: 2011-05-07 17:54:19
    Temat: Re: Dla prowadzących z telefonem w łapie
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-05-07 13:17, cbnet pisze:

    > Polak potrafi. ;)

    Widać nim nie jesteś, bo nie potrafisz poprawnie odpowiadać zgodnie z
    usenet-ową netykietą.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 42. Data: 2011-05-07 19:16:44
    Od: Mariusz 'koder' Chwalba <m...@c...net>

    > Może zamiast tych wszystkich dywagacji weź w łapę telefon podjedź do
    > jakiegoś skrzyżowania i wykonaj kilka manewrów cały czas trzymając
    > słuchawkę przy uchu, nawet nie musisz z nikim rozmawiać, po prostu
    > trzymaj telefon

    A po cholerę mam gadać na skrzyżowaniu? Rzecz właśnie w tym, żeby
    umieć powiedzieć "moment" i skupić się na drodze, gdy zajdzie potrzeba.
    Niezależnie, czy gadasz przez słuchawkę, przez głośniki, czy z
    pasażerem.

    To ci którzy nie potrafią stanowią grupę ryzyka.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 43. Data: 2011-05-07 19:32:04
    Temat: Re: Dla prowadz?cych z telefonem w łapie
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Bo Ty pracujesz w aucie.
    > Niewielu tak ma, więc raczej rada kiepska.

    Nie pracuje w aucie, BT w telefonie mam wlaczone non stop.

    > Ja nie mam czasu na ładowanie baterii dwa razy częściej niż potrzeba.

    Kup sobie telefon, a nie popierdulke. Ja swoj laduje raz na tydzien, mimo,
    ze automatycznie mi sie loguje do zestawu w samochodzie, a w domu do
    komputera.

    --
    Axel

  • 44. Data: 2011-05-07 19:38:22
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > A kto powiedział, że słuchawka Nokii ma być używana z telefonem
    > Nokii?

    Tak BTW to obecnie standardowa ladowarka w telefonach GSM (roznych firm, bo
    sie dogadaly) jest ladowarka z koncowka microUSB. Rowniez w telefonach
    Nokii. Tyle, ze Nokia daje w komplecie przejsciowke z obu starych ladowarek
    na microUSB.

    --
    Axel

  • 45. Data: 2011-05-07 22:06:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:

    > Kup sobie telefon, a nie popierdulke.

    Funkcja telefonu to dla mnie dodatek do reszty pda.
    I nie mam zamiaru nosić 5 sprzętów to 5 różnych celów, skoro jeden robi to
    dobrze.
    A BT nie jest mi do niczego potrzebny, do połączenia używam Wifi.

  • 46. Data: 2011-05-07 22:26:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-07 19:38, Axel pisze:

> [...]
    > bo sie dogadaly) jest ladowarka z koncowka microUSB. Rowniez w
    > telefonach Nokii. Tyle, ze Nokia daje w komplecie przejsciowke z obu

    Tak, zauważyłem - nawet dokupiłem redukcje mini-micro usb, bym mógł
    doładowywać telefon z kabelka obsługującego aparat fotograficzny :)
    Mało tego, oryginalny kabel to USB-micro USB i ładowarka ma gniazdo
    USB. Podobnie mam w samochodzie - ładowarka ma gniazdu USB :)
    No, ale ja nie z tych co sobie problemy stwarzają... :)

  • 47. Data: 2011-05-07 22:36:09
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Funkcja telefonu to dla mnie dodatek do reszty pda.
    > I nie mam zamiaru nosić 5 sprzętów to 5 różnych celów, skoro jeden robi to
    > dobrze.

    Jak widac, nie robi. Zwlaszcza, ze zwykle jak cos jest do wszystkiego, to
    jest do niczego.

    > A BT nie jest mi do niczego potrzebny, do połączenia używam Wifi.

    no to sie podlacz do sluchawki po Wifi :-P

    --
    Axel

  • 48. Data: 2011-05-07 22:55:50
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

> [...]
    > USB. Podobnie mam w samochodzie - ładowarka ma gniazdu USB :)
    > No, ale ja nie z tych co sobie problemy stwarzają... :)

    Ja juz dawno stwierdzilem, ze ladowarki (i 110/220V i samochodowe) z duzym
    gniazdem USB sa najuniwersalniejsze, bo wszystko po USB mozna ladowac
    zmieniajac tylko kabelki, lacznie z ladowarka do paluszkow-akumulatorow. A
    ostatnio dostalismy od obslugujacej firme sieci komorkowej ladowarki do
    Blackberry z gniazdem USB i wymiennymi wtyczkami US/GB/EU 110/220V. I jedna
    ladowarka zalatwia wszystko :-)

    --
    Axel

  • 49. Data: 2011-05-07 23:41:13
    Temat: Re: Dla prowadzących z telefonem w łapie [DŁUGIE]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-06 16:55, J_K_K pisze:
    > Na 36,99 to już Was chyba stać ?
    > http://gazetki.auchan.pl/gazetka-multimedia/05.jpg
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK

    Przecież całą sprawa z zestawami głośnomówiącymi to sobie
    paru panów posłów załatwiło ogromny interes. Zorganizowali
    importera i sprzedaż hurtową i przepis, który nakazywał
    to kupować. A problem nie jest w tym czy masz wolną rękę,
    czy nie, tylko w tym, że nie skupiasz się na rozmowie
    zamiast na prowadzeniu. Jak jadę prawie na pamięć: praca-dom
    to jest prawie jak ruchanie - nie pomylisz się. Nie zgubisz
    się. I możesz rozmawiać przez tel. przy uchu, głośnomówiący,
    przez taką nokię albo przez zestaw słuchawkowy na kablu.
    Nawet jak byś jechał kompletni nachlany to też trafisz.
    Dom to Dom.

    Jak jadę drogą którą znam, ale jechałem nią raptem 20-30 razy
    to bez względu jak będę gadał przez telefon, zawsze się zgubie.
    Jak gadasz z pasażerem i nagle rozmowa się urywa na 30-45 sekund
    bo jest manewr wymagający uwagi (wyprzedzanie, podjęcie decyzji
    gdzie jedziemy)to rozmówca siedzący obok najczęściej nie jest
    bezmózgiem, widzi co się dzieje i oboje prze te 30-45 sekund milczą.

    Manewr się skończy i OK - jedziemy dalej.

    Rozmówca po drugiej stronie podczas rozmowy telefonicznej nie wie
    co się dzieje akurat na drodze. Więc nam nie wypada "spławiać gościa",
    Procesy związane z podjęciem decyzji na drodze dostają niższy priorytet,
    jest mniej czasu na podjęcie decyzji i fikołek na drodze prawdopodobny.

    Jak mi się na drodze robi ciepło i robię coś wymagającego większej
    uwagi, to mówię "sory, potrzebuję drugiej ręki aby szybko zapiąć
    kontrę ;)i informuję, ze oddzwonię. i się rozłączam i zapinam tę kontrę.

    Jeżdżę przeważnie automatami. Gestapo kasuje u nas za korzystanie
    z normalnego telefonu 200 PKN + 0 punktów. Problemem nie są zajęte czy
    wolne ręce tylko twoje skupienie rozmowie. Czasem wpływające silnie
    na emocje. W takim stanie rozchwiania emocjonalnego można czegoś nie
    zauważyć. I bummm

  • 50. Data: 2011-05-07 23:53:43
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    megrims <m...@i...pl> napisal:

    > Problemem nie są zajęte
    > czy wolne ręce tylko twoje skupienie rozmowie.

    Tak sobie mysle o piatku, kiedy obrocilo goscia przede mna na suchej drodze
    przy slonecznej pogodzie. Gdyby nie dwie lapy na kierownicy nie dalbym rady
    go objechac i wyjsc z tego bez uszczerbku bo zarzucilo solidnie.
    Z telefonem w lapie byloby kiepsko.

    --
    dremka