  • 1. Data: 2011-05-06 08:08:16
    Temat: Przyspieszanie podczas wyprzedzania
    Od: Przemekkk <e...@p...onet.pl>

    Witam!
    Moge powiedziec tylko tyle: ma za swoje :)

    http://insilesia.pl/aktualnosci/artykul/7316/7/Bytom
    _brawura_76latka_z_finalem_na_drzewie

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2011-05-06 09:04:27
    Temat: Re: Przyspieszanie podczas wyprzedzania
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemekkk" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Moge powiedziec tylko tyle: ma za swoje :)
    >
    > http://insilesia.pl/aktualnosci/artykul/7316/7/Bytom
    _brawura_76latka_z_finalem_na_drzewie

    Dokładnie tak - oby wszystkie palanty z podobnymi zamiarami kończyły w ten
    sposób.

  • 3. Data: 2011-05-06 09:42:26
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-06 08:08, Przemekkk pisze:
    > Witam!
    > Moge powiedziec tylko tyle: ma za swoje :)
    >
    > http://insilesia.pl/aktualnosci/artykul/7316/7/Bytom
    _brawura_76latka_z_finalem_na_drzewie

    Ciekawe czy co niektórzy grupowi "nauczyciele" wyciągną z tego wnioski.

    A.

  • 4. Data: 2011-05-06 10:12:07
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 6-05-2011 08:08, Przemekkk pisze:

    > Moge powiedziec tylko tyle: ma za swoje :)

    Jak się staruszek wyliże i wyjeździ po sanatoriach to powinien być
    poddany kompleksowym badaniom lekarskim - na głowę.
    --
    M.

  • 5. Data: 2011-05-06 10:25:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-06 09:42, Arek pisze:

    _brawura_76latka_z_finalem_na_drzewie

    > Ciekawe czy co niektórzy grupowi "nauczyciele" wyciągną z tego wnioski.

    Ciekawe kogo konkretnie masz na myśli.
    Jakoś nie kojarzę nikogo, kto by się chwalił takim "nauczaniem".

  • 6. Data: 2011-05-06 10:32:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    _brawura_76latka_z_finalem_na_drzewie

    > Ciekawe kogo konkretnie masz na myśli.
    > Jakoś nie kojarzę nikogo, kto by się chwalił takim "nauczaniem".

    Tez chcialem o to zapytac...
    I o ile rozni sie tu trafiaja, to takiego co by sie chwalil takim
    nauczaniem sobie nie przypominam.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2011-05-06 13:42:41
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-06 10:32, Karolek pisze:

    _brawura_76latka_z_finalem_na_drzewie

    > Tez chcialem o to zapytac...
    > I o ile rozni sie tu trafiaja, to takiego co by sie chwalil takim
    > nauczaniem sobie nie przypominam.

    No co Wy? Co najmniej kilka dyskusji pamiętam gdzie były wymieniane były
    sposoby na to jak oduczać "wariatów" wyprzedzania. Robienie zdjęć,
    hamowanie, przyśpieszanie itp. Na sugestie innych forumowiczów, aby
    wyluzować i skoro chce jechać szybko to niech sobie jedzie, odpowiadali
    zbulwersowani przykłady o kradnięciu kostki brukowej i innych takich
    niezwiązanych z tematem.

    A.

  • 8. Data: 2011-05-06 14:37:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Karolek

    > Tez chcialem o to zapytac...
    > I o ile rozni sie tu trafiaja, to takiego co by sie chwalil takim
    > nauczaniem sobie nie przypominam.

    Było kilku takich czubków.

  • 9. Data: 2011-05-06 15:53:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-05-06 13:42, Arek pisze:

> [...]
    > wyluzować i skoro chce jechać szybko to niech sobie jedzie, odpowiadali
    > zbulwersowani przykłady o kradnięciu kostki brukowej i innych takich

    Pewnie zawczasu przestalem wczytywac sie w dany watek :>

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2011-05-06 16:04:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-05-06 14:37, to pisze:
    > begin Karolek

    > Było kilku takich czubków.

    Jednego takiego czubka spotkalem na drodze... traf chcial, ze jechalem
    samochodem, ktorym na codzien nie jezdze, a tym czubkiem okazal sie moj
    sasiad :o, ktory mnie najwyrazniej nie poznal i jak to mowia, wyszlo
    szydlo z worka (normalnie udaje grzecznego i milego sasiada, ale jak
    widac, przy "obcych" juz ma inna twarz), tylko ten nie dosc, ze
    przyspieszal to jeszcze zajezdzal droge i hamowal przed maska.
    Teraz jak tylko mnie widzi to szybko spieprza z podkulonym ogonem.
    Ktos potrafi wyjasnic czym sie taki debil kieruje? Bo ja nie mam jak
    zapytac ;>

    --
    Karolek