  • 61. Data: 2011-05-08 09:26:50
    Temat: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:

    > Dlatego TVP trzeba zakazać intensywnego korzystania reklam i w zamian
    > dac pieniądze abonamentowe, ktore scisle trzeba rozliczać ile w nich
    > misji a ile komercji. Wtedy widać by było czym jest poziom i jakość a
    > czym marketingowa sieczka robiona przez komercje w celu oglupiania i
    > czyszczenia z kasy spoleczeństwa.

    Dlatego TVP należy zlikwidować jako całkowicie niepotrzebny nikomu twór.
    Zamiast wprowadzić system zamówień publicznych na programy popularno naukowe
    kulturalne i edukacyjne.

    Polscy politycy są przesiąknięci zdobywczym myśleniem.

  • 62. Data: 2011-05-08 09:33:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:

    > Dalej nie rozumiesz. Zobacz jakie programy realizuje BBC i zauważ że
    > zaden nadawca komercyjny nie zrobi tego tak dobrze jak oni. Tylko ze
    > tam jest sciagalnosc abonamentu 99% a w Polsce 10%... Gdy TVP
    > przestanie zajmowac sie komercją a zacznie robic dobre programy z
    > abonamentu (pod warunkiem ze bedzie sciagany) moze zrozumiesz czym
    > rozni sie porzadna TV publiczna od komercyjnej sieczki.

    BBC to BBC tamto, sranie w banie...

    Polska to nie GB a TVP nigdy, NIGDY!!!! nie bedzie BBC. Bo to jest POLSKA a
    nie GB, jak mówisz o polsce to raczej patrz na Włochy, nasi politycy i nasz
    system prawny jest raczej podobny do włoskiego burdello niż do Anglosaskiego
    poszanowania prawa i tradycji pracy dla dobra ogółu a nie tylko swojej
    partyjki i grupki kumpli.

    > i ta sama wiekszosc pozniej i tak glownie oglada TVP (wyniki
    > ogladalnosci pierwsze miejsce TVP1, drugie TVP2...)
    > Mimo tego ze TVP zajmuje sie glownie komercja to i tak robi ciekawsze
    > programy od komercji, np. Szansa na Sukces czy Jaka to melodia ktore
    > sa o niebo lepsze od konkursow muzycznych w TVN czy Polsacie...

    Dlatego należy sprywatyzować TVP i tyle.

    > a w Egipcie nie dziala Internet jak jest wojna...Nie gadaj bajek, jak
    > byla powodz sieci komorkowe w Polsce padły

    Powodzie są dość ekstremalnymi zjawiskami, szczególnie o takim zasięgu jakie
    mieliśmy w Polsce.

    > nie da sie politykow wszystkich opcji krytykuje sie na okraglo
    > najwyzej jednych sie lagodniej traktuje ;-)

    Zlikwidować.

    > jaką opcje teraz prezentuje TVP? Zresztą jest to opcja zmienna i tak
    > jest OK. W przypadku TVN jest w kółko jedna opcja polityczna...

    Nie mam ochoty płacić z przymusu na żadną telewizję. Chcę płacić na tę
    telewizję którą oglądam.

  • 63. Data: 2011-05-08 12:57:09
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > naukowe kulturalne i edukacyjne.
    >
    > Polscy politycy są przesiąknięci zdobywczym myśleniem.

    Bardzo smieszna propozycja - chcesz zlikwidować TVP i w zamian organizować
    zamowienia publiczne na programy ?? Czyli wg Ciebie najlepiej bedzie jak
    urzednik w Ministerstwie (podlegly rządowi) będzie układał ramówki i
    decydował o tym co społeczeństwo ma oglądać - bo on bedzie zamawial
    programy? To już było za PRL - władza decydowała o tym kto i co ma oglądać i
    w jakim kierunku się edukować (prorządowym oczywiście). Zrozum że po to na
    świecie są telewizje publiczne takie jak BBC żeby rząd nie mógł decydować o
    tym co społczeństwo ma oglądać, jak słyszę ludzi apelujących o likwidację
    mediów publicznych i zastąpienia tego systemem zamówień rządowych to
    scyzoryk się otwiera sam, PRL tak ogłupił naród, że dzis ludzie chcą by to
    politycy czy biznesmeni (TV komercyjna) edukowali i rozwijali kulturalnie
    spoleczeństwo, zrozum wreszcie że biznes (TV komercyjna) nie chce cie
    edukować i rozwijać bo nic z tego nie ma, tak samo TV partyjna sterowana z
    ministerstwa za pomocą przetargow nie bedzie miala na celu edukacji i
    rozwoju a raczej wzrost slupkow swojej partii... Jak zrozumiesz, nieco
    dowiesz się o tym po co jest BBC, RAI czy inne stacje publiczne i zaczniesz
    rozumieć czym rozni sie dobro publiczne od poletka partyjnego mozemy wrocic
    do tematu, na razie nie mamy o czym dyskutowac.

  • 64. Data: 2011-05-08 14:31:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:

> [...]
    > czy inne stacje publiczne i zaczniesz rozumieć czym rozni sie dobro
    > publiczne od poletka partyjnego mozemy wrocic do tematu, na razie nie

    Kurna...

    TVP NIGDY NIE STANIE SIE BBC...

    trzeba by wyrżnąć załogę, kolegów oraz rodziny do 3 stopnia pokrewieństwa a
    biurowce wypalić żywym ogniem.

    IMHO nie sa nam do niczego potrzebne bizantyjskie media publiczne n
    programów TV i radia setki redakcji dziennikarzy i bóg wie jeszcze kogo.
    Media publiczne to jest wielka pompa do wysysania pieniedzy z państwa.

  • 65. Data: 2011-05-08 15:20:12
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > TVP NIGDY NIE STANIE SIE BBC...
    >
    > trzeba by wyrżnąć załogę, kolegów oraz rodziny do 3 stopnia pokrewieństwa
    > a biurowce wypalić żywym ogniem.

    Dalej nie rozumiesz i szkoda dalej dyskutować i zakładasz że nic się nie
    może zmienić. TVP może się stać jak BBC i do tego trzeba dążyć i stwarzać
    warunki by tak się stało bo to jedyne rozsądne wyjście, jak kogo trzeba to
    zwolnić, kogo trzeba to przesunąć a TVP musi stać się dobrem publicznym !
    Inaczej to będziemy mieli albo telewizje partyjne (fianasowane kontraktami z
    ministerstwa) albo telewizje biznesowe tłukące sieczkę i załatwiające swoje
    własne interesy biznesowo-polityczne. Edukacja i kultura zostanie zepchnięta
    do szkół i teatrów. W takiej sytuacji to najlepiej zlikwidować w ogóle
    wszystkie telewizje i wyrzucic odbiorniki za okna...

  • 66. Data: 2011-05-08 16:11:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:

> [...]
    > i teatrów. W takiej sytuacji to najlepiej zlikwidować w ogóle
    > wszystkie telewizje i wyrzucic odbiorniki za okna...

    Dokładnie, to jest bardzo dobre rozwiązanie...

    Zauważ że większość obywateli nie oczekuje żadnej edukacji czy wysokiej
    kultury. Większość chce sieczki dla bezmózgów, bo taką sieczkę lubi. Nie ma
    żadnego sensownego powodu aby zmuszać obywateli do utrzymywania czegoś co im
    nie służy. Ty naprawdę wierzysz że TVP może się zmienić? Ile lat już minęło?
    20 lat, i media się staczają, są coraz bardziej upolitycznione. Media są
    odbiciem nas samych, obywateli RP, a my jako obywatele myślimy o sobie dbamy
    o rodzinę i najbliższych przyjaciół, ogół mamy w dupie.

  • 67. Data: 2011-05-08 20:53:57
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > Media są odbiciem nas samych, obywateli RP, a my jako obywatele myślimy o
    > sobie dbamy o rodzinę i najbliższych przyjaciół, ogół mamy w dupie.

    Zaczynasz w koncu mysleć. Wiec zrozumiesz ze celem mediów komercyjnych jest
    robienie sieczki. Więc kto ma edukowac czy tworzyc kulturę? Te same media na
    zlecenie rządu? Nie - do tego potrzebne są porządne media publiczne w stylu
    BBC. I do tego trzeba dążyć. Alternatywą jest tylko apel o wyrzucanie
    odbiornkow za okna.

  • 68. Data: 2011-05-09 16:01:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:

> [...]
    > porządne media publiczne w stylu BBC. I do tego trzeba dążyć.
    > Alternatywą jest tylko apel o wyrzucanie odbiornkow za okna.

    ty zaś nei myślisz...

    media komerycjne produkują to co im sie sprzedaje.

    Chciałem zauważyć że Planet nadaje filmy dokumentalne i jakoś całkiem dobrze
    funkcjonuje, radio TOK FM jest jedna z lepszych stacji publicystycznych,
    media publiczne im nie dorastają do pięt.

    Media prywatne za dotację zrobią programy które im sie będą opłacały dziki
    dotacji i bęą one sporo lepsze niż to co produkuje TV publiczna.

  • 69. Data: 2011-05-09 20:45:00
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > dobrze funkcjonuje, radio TOK FM jest jedna z lepszych stacji
    > publicystycznych, media publiczne im nie dorastają do pięt.

    filmy dokumentalne mozna normalnie kupic na rynku to nie jest zbyt
    kosztowne.
    Ale juz zrobienie teatru telewizji, imprezy kulturalnej typu Koncert
    Chopinowski to nie jest banalne i byle jaki kanał komercyjny tego nie zrobi.
    Wybacz ale to kwestia gustu dla mnie Tok FM to tuba propagandowa jednej
    opcji politycznej trudno tam o obiektywizm (tak samo zresztą jak Radio
    Maryja), po to są media publiczne zeby prezentowaly poglady roznych opcji
    politycznych, kiedy w Tokfm wystapil jakis ideowiec w stylu Radio Maryja?
    Media komercyjne kreuja polityke i nie puszczą tresci które są w innej wizji
    świata niż aprobuje to zarząd mediów stąd konieczność oderwania
    polityki/publicystyki od jednego zarządu/jednej opcji politycznej.

    > Media prywatne za dotację zrobią programy które im sie będą opłacały dziki
    > dotacji i bęą one sporo lepsze niż to co produkuje TV publiczna.

    wracamy do początku. Czy Tokfm wyprodukuje program polityczno-publicystyczny
    o wizji swiata prawicowo-propisowskiej? Nie, bo zarzad i tak zrobi z tego
    program o ideologii anty radiomaryjnej. Albo czy TVN zrobi konkurs
    Chopinoiwski w prime-time? Nie, bo z reklam dostanie 50x tyle ile moze
    zaplacic Ministerstwo, a TVP moze bo dostaje na to abonament. Podobnie w
    prime time zadne medium komercyjne nie nada teatru telewizji.
    Na swiecie sprawdzonym rozwiazaniem są media publiczne i nie probujmy ich
    niszczyc bo to niszczenie wspolnego dobra, politycy narzucujac im jedna
    wizję też je niszczą... Ja wierzę że TVP moze stać się jak BBC ale musi
    przestac sie scigac z komercją, a żeby sie mogla przestać ścigać to musi
    dostac dotacje (abonamentową, budzetową). Reformy w TVP to osobna sprawa. To
    ze komercji byloby na reke zlikwidowac TVP to jasne ale komercja powinna
    myslec o tym jak dac TVP abonament i zmusic ją do zmniejszenia ilosci
    reklam.

  • 70. Data: 2011-05-10 07:27:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-09 22:45, sensei pisze:
> [...]
    > musi przestac sie scigac z komercją, a żeby sie mogla przestać ścigać to
    > musi dostac dotacje (abonamentową, budzetową).

    nie zgadzam się, dotacje już mają a kasa i tak szła na co innego.
    to że teraz wpływy spadają to logiczne, wszyscy widzą jak
    wygląda program, więc nie chcą za to płacić.
    po drugie spora część społeczeństwa do misji nie dorosła -
    nie rozumie potrzeby lub nie chce bo woli prostszy przekaz.

    > Reformy w TVP to osobna
    > sprawa. To ze komercji byloby na reke zlikwidowac TVP to jasne ale
    > komercja powinna myslec o tym jak dac TVP abonament i zmusic ją do
    > zmniejszenia ilosci reklam.

    reforma to podstawa, ale na razie się nie udało.
    musi ktoś udowodnić, że jest to potrzebne i warto wydać na to
    pieniądze z budżetu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux