  • Data: 2011-05-08 09:33:48
    Temat: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sensei wrote:

    > Dalej nie rozumiesz. Zobacz jakie programy realizuje BBC i zauważ że
    > zaden nadawca komercyjny nie zrobi tego tak dobrze jak oni. Tylko ze
    > tam jest sciagalnosc abonamentu 99% a w Polsce 10%... Gdy TVP
    > przestanie zajmowac sie komercją a zacznie robic dobre programy z
    > abonamentu (pod warunkiem ze bedzie sciagany) moze zrozumiesz czym
    > rozni sie porzadna TV publiczna od komercyjnej sieczki.

    BBC to BBC tamto, sranie w banie...

    Polska to nie GB a TVP nigdy, NIGDY!!!! nie bedzie BBC. Bo to jest POLSKA a
    nie GB, jak mówisz o polsce to raczej patrz na Włochy, nasi politycy i nasz
    system prawny jest raczej podobny do włoskiego burdello niż do Anglosaskiego
    poszanowania prawa i tradycji pracy dla dobra ogółu a nie tylko swojej
    partyjki i grupki kumpli.

    > i ta sama wiekszosc pozniej i tak glownie oglada TVP (wyniki
    > ogladalnosci pierwsze miejsce TVP1, drugie TVP2...)
    > Mimo tego ze TVP zajmuje sie glownie komercja to i tak robi ciekawsze
    > programy od komercji, np. Szansa na Sukces czy Jaka to melodia ktore
    > sa o niebo lepsze od konkursow muzycznych w TVN czy Polsacie...

    Dlatego należy sprywatyzować TVP i tyle.

    > a w Egipcie nie dziala Internet jak jest wojna...Nie gadaj bajek, jak
    > byla powodz sieci komorkowe w Polsce padły

    Powodzie są dość ekstremalnymi zjawiskami, szczególnie o takim zasięgu jakie
    mieliśmy w Polsce.

    > nie da sie politykow wszystkich opcji krytykuje sie na okraglo
    > najwyzej jednych sie lagodniej traktuje ;-)

    Zlikwidować.

    > jaką opcje teraz prezentuje TVP? Zresztą jest to opcja zmienna i tak
    > jest OK. W przypadku TVN jest w kółko jedna opcja polityczna...

    Nie mam ochoty płacić z przymusu na żadną telewizję. Chcę płacić na tę
    telewizję którą oglądam.