  • Data: 2011-05-09 16:01:07
    Temat: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sensei wrote:

    > Zaczynasz w koncu mysleć. Wiec zrozumiesz ze celem mediów
    > komercyjnych jest robienie sieczki. Więc kto ma edukowac czy tworzyc
    > kulturę? Te same media na zlecenie rządu? Nie - do tego potrzebne są
    > porządne media publiczne w stylu BBC. I do tego trzeba dążyć.
    > Alternatywą jest tylko apel o wyrzucanie odbiornkow za okna.

    ty zaś nei myślisz...

    media komerycjne produkują to co im sie sprzedaje.

    Chciałem zauważyć że Planet nadaje filmy dokumentalne i jakoś całkiem dobrze
    funkcjonuje, radio TOK FM jest jedna z lepszych stacji publicystycznych,
    media publiczne im nie dorastają do pięt.

    Media prywatne za dotację zrobią programy które im sie będą opłacały dziki
    dotacji i bęą one sporo lepsze niż to co produkuje TV publiczna.