  • Data: 2011-05-05 08:44:57
    Temat: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale za to bardzo przyjemnie się ogląda ;-)

    To fakt :-)

    > o "Czasie
    > honoru" ;-). Na pewno nie zamierzam uczyć się z niego
    > historii, w końcu nie jest to
    > dokument. Co nie zmienia faktu, że przybliża w jakiś
    > sposób ten fragment
    > historii.

    Owszem, pytanie tylko "w jaki sposób?" ;-)). Wiesz, mojego
    (i pewnie Twojego też) postrzegania najnowszej historii ten
    serial nie jest w stanie już zmienić, żyję parę lat na
    świecie. Niebezpieczeństwo jawi się w kontakcie tego typu
    filmów z młodzieżą, zwłaszcza popartych wypowiedziami
    PiS-owskich i IPN-owskich pseudohistoryków :-). Oni między
    wierszami próbują przekazać informację że to jest właśnie
    "prawie dokument"...
    Ale zaczyna się robić OT, nie o tym jest dyskusja ;-)
    Pozdr.