  • 41. Data: 2013-10-03 16:00:51
    Temat: Re: Dla Animki przeprosiny
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-02 18:52, animka pisze:

    > To porównaj sobie osobiście. Kup i przetestuj.
    > Co z tego, że kręcą bębnem.

    Naprawdę warto rozumieć, jak działa świat.
    Pralki praktycznie nie zmieniają się od pokolenia.

    Kolega powyżej sypie za dużo proszku i ma typowe tego objawy. Koleżanka,
    której odpowiadam sprawia wrażenie, że dla niej pralka to black-box z
    magią w środku.

    A tam jest po prostu bęben połączony z silniczkiem, zbiornik na wodę i
    pompa. Plus parę dodatków, które robią woodoo.

    --
    MN

  • 42. Data: 2013-10-04 01:08:10
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-03 16:00, Marcin N pisze:

> [...]
    >
    > A tam jest po prostu bęben połączony z silniczkiem, zbiornik na wodę i
    > pompa. Plus parę dodatków, które robią woodoo.

    Moja to sama sobie proszek dozuje, ustala i poniera odpowiednią ilośc
    wody itp.
    Nie jest z tych najdroższych. Miałam Whitpool dużą, która pięknie prała
    (oddałam ja koleżance, bo robiłam remont i potrzebowałam wstawić wąską
    pralkę do łazienki), teraz też ma Whirpool. Dużo jeszcze w niej nie
    prałam. Może z 6 razy. Najbardziej podoba mi się jak wiruje (tak
    cichutko gwiżdże), bo i pranie nie jest pogniecione co jest też ważne.
    http://www.whirlpool.pl/produkty-1/pielęgnacja-tkani
    n-2/pralki-3/-[AWE-8026-P]-601244/859385349020/

  • 43. Data: 2013-10-04 20:37:03
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-09-30 21:29, Zakonspirowany pisze:
    > Się śmiałem, żeby sobie szła programować pralkę.
    > Mam w użytkowaniu jakiś nowocześniejszy model Indesit i mnóstwo diod z
    > hieroglifami. :(
    > W domu mam dwa pokrętła. Jedno od programu, a drugie od temperatury. :)

    Na elektrodzie jednemu zepsuła się pralka, a że programator drogi i
    trudno dostępny, to zamiast programatora użył starego PC:

  • 44. Data: 2013-10-04 21:18:46
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 04-10-2013 20:37, BQB pisze:

    > Na elektrodzie jednemu zepsuła się pralka, a że programator drogi i
    > trudno dostępny, to zamiast programatora użył starego PC:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic439969.html

    Pomyleńcy. :)

    --

  • 45. Data: 2013-10-04 22:04:14
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-10-04 21:18, Zakonspirowany pisze:

    > Pomyleńcy. :)

    Nie zgodzę się - to inwencja twórcza konstruktora. Im więcej takich osób
    na świecie, tym lepiej, bo powstają przedmioty proste, funkcjonalne i tanie.