  • 1. Data: 2013-10-02 08:49:28
    Temat: jaki netbook ok 1300 zł
    Od: Krzysiek <s...@p...fm>

    Hej może ktoś pomoże wybrać netbooka w kwocie ok 1300 zł
    fajnie by było z win7/8, 11,6 cala, zastanawiałem się nad czymś takim:
    http://www.komputronik.pl/product/170709/Komputery/L
    aptopy_i_netbooki/Acer_Aspire_ONE_725_4GB_RAM_500GB_
    HDD_Bluetooth_czarny.html

    nie muli się mocno takie cudo? z tego co poczytałem to może lepiej
    poszukać czegoś na szybciej taktowanym intelu?

    pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-10-02 12:11:40
    Temat: Re: jaki netbook ok 1300 zł
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-02 08:49, Krzysiek pisze:
> [...]
    >

    > nie muli się mocno takie cudo? z tego co poczytałem to może lepiej
    > poszukać czegoś na szybciej taktowanym intelu?

    To jest praktycznie najsłabszy procek na rynku. Będzie mulił.
    Poszukaj rzeczywiście jakiego Intela albo choć e-450 czy z tych:
    http://www.notebookcheck.pl/AMD-E-Series-E-450.60177
    .0.html

    miab