  • 1. Data: 2013-09-27 11:56:27
    Temat: emulowania cd na pendrajwie
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Witam

    jest jakiś sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?
    Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
    czasu i płyt na testy wiec pomyślałem ze testy na pendrive bedą
    wystarczające ale nie działa autostart.

  • 2. Data: 2013-09-27 12:17:07
    Temat: Re: emulowania cd na pendrajwie
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.09.2013 qrt <...@i...jakis> napisał/a:

    > jest jakiś sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?

    A programowy emulator CD dla tego systemu nie zdaje egzeminu, bo...?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 3. Data: 2013-09-27 12:45:59
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 10:17:07 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > A programowy emulator CD dla tego systemu nie zdaje egzeminu, bo...?

    Bo lubie wkładać i wyjmować. :D
    A przy emulatorze musiałbym sie ograniczyć do klikania

    :)

  • 4. Data: 2013-09-27 16:51:59
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-09-27 11:56, qrt pisze:
> [...]
    > Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
    > czasu i płyt na testy wiec pomyślałem ze testy na pendrive bedą

    Kiedyś miałem program do diagnostyczny do pendrivów. Można było w nim
    ustawić opcję, żeby w systemie były widziane jako CD. Niestety - nie
    pamiętam nazwy...

  • 5. Data: 2013-09-27 17:10:45
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "qrt" napisał:

    > jest jakiś sposób aby pendrive w systemie

    W jakim systemie?

    > zachowywał sie nak CD?
    > Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
    > czasu i płyt na testy

    Są przecież płytki wielokrotnego zapisu CD-RW.

    JoteR

  • 6. Data: 2013-09-27 17:46:05
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > jest jakiś sposób aby pendrive w systemie zachowywał sie nak CD?
    > Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD.

    skopiuj pliki z CD na pendrive i testuj

  • 7. Data: 2013-09-27 18:00:34
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 27/09/2013 10:56, qrt wrote:
> [...]
    > Chodzi o testowanie aplikacji dostarczanje na CD. Nie che mi sie tracić
    > czasu i płyt na testy wiec pomyślałem ze testy na pendrive bedą

    Do Sandiska "U3" byl opensourceowy program, niestety mialo toto limit
    wielkosci przyjmowanego pliku iso.

    --
    Pozdr

  • 8. Data: 2013-09-27 19:26:34
    Od: qrt <u...@u...pl>

    G Nowak <g...@g...com> Wrote in message:

    > Do Sandiska "U3" byl opensourceowy program, niestety mialo toto limit
    > wielkosci przyjmowanego pliku iso.
    >
    > --
    > Pozdr

    o u3 czytalem ze to byla by dobra opcja ale takich pendrajwow nie
    ma juz w normalnych sklepach...

    w dodatku wolabym nie iso a poprostu wrzucac na niego pliki
    luzem

  • 9. Data: 2013-09-28 00:52:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    A w Autoodtwarzaniu masz zaznaczone, żeby autoodtwarzał wszystkie
    nośniki i urządzenia?
    Panel Sterowania-Autoodtwarzanie.

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-09-28 00:55:29
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-27 17:10, JoteR pisze:

    > W jakim systemie?

    > Są przecież płytki wielokrotnego zapisu CD-RW.

    Ale to już wychodzi z mody. Pendriwe wydajniejsze.

    --
    animka