  • 1. Data: 2013-09-30 21:29:57
    Temat: Dla Animki przeprosiny
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    Się śmiałem, żeby sobie szła programować pralkę.
    Mam w użytkowaniu jakiś nowocześniejszy model Indesit i mnóstwo diod z
    hieroglifami. :(
    W domu mam dwa pokrętła. Jedno od programu, a drugie od temperatury. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-09-30 22:09:27
    Temat: Re: Dla Animki przeprosiny
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w

[...]
    :

    Myślę, że niedługo wdrożony zostanie standard, obejmujący wszelakie
    urządzenia wymagające jakiegokolwiek sterowania, tudzież zmiany jego
    ustawień, a pozwalający na programowanie ich za pomocą tabletu. Łączone a to
    kabelkiem, a to przez Wi-Fi, czy może Blue Tooth'em...

    Pozwoli to zaoszczędzić na wyświetlaczu, tudzież na przyciskach, bo
    dodatkowy czip będzie tańszy...

    Już teraz można tak sterować telewizorami z nieco wyższej półki. Potem
    przyjdzie czas na pralki, i - bo ja wiem? - inteligentny odkurzacz, co to
    sam obmiecie wszystkie zakamarki. Dalej - takaż kosiarka do trawy. Tylko
    papier toaletowy oprze się tym zmianom...

  • 3. Data: 2013-09-30 23:51:01
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-09-30 22:09, (c)RaSz pisze:

> [...]
    > sam obmiecie wszystkie zakamarki. Dalej - takaż kosiarka do trawy. Tylko
    > papier toaletowy oprze się tym zmianom...

    Chyba nie widziałeś kibelków w Japonii, ja nie wiedziałbym, jak się
    załatwić, tam, aby wysunąć papier, to trzeba odpowiednią kombinację
    wybrać :P
    http://aannaa.flog.pl/wpis/691002/japonskie-toalety
    http://www.makbet.pl/artykul/1965/o-japonskich-kibel
    kach

  • 4. Data: 2013-10-01 00:04:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-30 21:29, Zakonspirowany pisze:
> [...]
    > hieroglifami. :(
    > W domu mam dwa pokrętła. Jedno od programu, a drugie od temperatury. :)

    Przedtem też taką miałam - dużą Whirpool. Pięknie prała, ale dużo
    miejsca zajmowała i musiała stać w kuchni.

    Nie pamiętam już o co konkretnie chodzi w byłym temacie, ale ja przy
    nowej pralce Whirpool (otwierana od góry) trochę postałam. Na pocztku
    byłam wściekła, że nie mogę ustawić temperatury prania na 95 st i trzeba
    było uprać na 60 st. Następnym razem zaczęłam sobie naciskać jeden
    guziczek i aż puknęłam się w głowę i śmiałam się sama z siebie. Tym
    jednym guziczkiem ustawia się temperatury jakie się chce. Takie to są
    próby, rozpoznawania czynności nowej praleczki. Guziczków trochę jest,
    panel podświetlany. Jak wiruje to tak cichutko sobie ładnie pogwizduje i
    nawet nie drgnie. Nawet w nocy można w tej pralce prać. Instrukcja
    obsługi instrukcją, ale człowiek musi sam przetestować i wybrać taki
    program, który niezadługi w/g czasu i dobrze upierze i wypłucze.

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-10-01 00:07:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > kabelkiem, a to przez Wi-Fi, czy może Blue Tooth'em...
    >
    > Pozwoli to zaoszczędzić na wyświetlaczu, tudzież na przyciskach, bo

    Ale się uśmiałam :-)

> [...]
    > sam obmiecie wszystkie zakamarki. Dalej - takaż kosiarka do trawy. Tylko
    > papier toaletowy oprze się tym zmianom...

    Taki odkurzacz to chciałabym mieć (oby mi tylko ścian i mebli) nie
    poobijał. Przydałby sie, ale drogi.

    --
    animka

  • 6. Data: 2013-10-01 00:17:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-30 23:51, BQB pisze:

    > Chyba nie widziałeś kibelków w Japonii, ja nie wiedziałbym, jak się
    > załatwić, tam, aby wysunąć papier, to trzeba odpowiednią kombinację
> [...]

    Haha.
    Tradycyjny kibelek jest kibelkiem kucanym, który jest ponoć zdrowszy od
    siadanego, bo poprawia perystaltykę...
    To ja już wolę to co polskie :-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-10-01 05:29:31
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 01-10-2013 00:04, animka pisze:
    > Przedtem też taką miałam - dużą Whirpool. Pięknie prała, ale dużo
    > miejsca zajmowała i musiała stać w kuchni.

    Ta z domu jest Mastercoock. I nie pierze dobrze. Ma już min. 10 lat.
    Oczywiście przed zakupem nikt się nie spytał brata czy mnie o zdanie.
    Baby wzięły, pojechały i kupiły. A Mastercoocka, to sobie kuchenkę można
    kupić. Kilka lat później siostra wzięła mnie ze sobą, posłuchała się,
    kupiła trochę droższego Boscha i jest zadowolona.

    > Na pocztku
    > byłam wściekła, że nie mogę ustawić temperatury prania na 95 st i trzeba
    > było uprać na 60 st.

    Prać w 95 st.?! Przecież to już jest praktycznie gotowanie. Się namoczy
    wcześniej, to później 60 wystarcza.

    > Instrukcja obsługi instrukcją...

    Z instrukcjami obsługi jest tak, że Kobietom wolno. A dla faceta to tak,
    jak zatrzymywanie się i pytanie o kierunek (i mnie się zdarza, ale to
    bardziej dlatego, że map papierowych już się raczej nie używa, a
    mizianie palcem po ekranie smartfona mnie nie bawi).

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2013-10-01 08:13:11
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    BQB nabazgrał(a):

    > Chyba nie widziałeś kibelków w Japonii, ja nie wiedziałbym, jak się
    > załatwić, tam, aby wysunąć papier, to trzeba odpowiednią kombinację wybrać
> [...]

    Ale przynajmniej deski mają podgrzewane.

  • 9. Data: 2013-10-01 08:55:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-01 05:29, Zakonspirowany pisze:

    > Ta z domu jest Mastercoock. I nie pierze dobrze.

    Czym się różni pranie w tej pralce od innych? Każda kręci bębnem. Żadnej
    filozofii tam nie ma od dziesiątek lat.

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-10-01 10:12:38
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >hieroglifami. :(
    >W domu mam dwa pokrętła. Jedno od programu, a drugie od temperatury. :)

    Koledze nawalała pralka - robiła jakieś dziwne rzeczy, a ze posiadał ja na
    gwarancji zadzwonił do serwisu, przyszedł specjalista i .....

    ... wyjął telefon a do pralki podłączył (chyba do zwykłego USB w środku)
    moduł Bluetooth i zaktualizował firmware.

    Kolega zbladł a pralka...
    ..a pralka działa poprawnie.

    Buniek