  • 11. Data: 2013-10-01 11:15:33
    Temat: Re: Dla Animki przeprosiny
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 01-10-2013 08:55, Marcin N pisze:

    > Czym się różni pranie w tej pralce od innych? Każda kręci bębnem. Żadnej
    > filozofii tam nie ma od dziesiątek lat.

    Tak jak w laptopach - ten i ten ci stronę w przeglądarce otworzy...

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2013-10-01 12:00:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-01 10:12, BUNIEK pisze:
    > ... wyjął telefon a do pralki podłączył (chyba do zwykłego USB w środku)
    > moduł Bluetooth i zaktualizował firmware.
    > Kolega zbladł a pralka...
    > ..a pralka działa poprawnie.
    Następną fazą będzie pranie w chmurze - odpadnie zakup pralki,
    konieczność jej instalacji itp. :->

    Maciek

  • 13. Data: 2013-10-01 12:23:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-01 11:15, Zakonspirowany pisze:

    > Tak jak w laptopach - ten i ten ci stronę w przeglądarce otworzy...

    Serio?

    Gacie, to ciągle gacie. A strony internetowe się zmieniają i stary
    komputer nie otworzy nowej strony.

    Twój przykład jest bez sensu.

    --
    MN

  • 14. Data: 2013-10-01 12:32:08
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marcin N nabazgrał(a):

    > Serio?
    > Gacie, to ciągle gacie. A strony internetowe się zmieniają i stary
    > komputer nie otworzy nowej strony.
    > Twój przykład jest bez sensu.

    Twój przykład też jest bez sensu bo stronę otwiera przeglądarka a nie
    komputer.

  • 15. Data: 2013-10-01 12:54:39
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2013-10-01 12:00, Maciek pisze:

    > Następną fazą będzie pranie w chmurze - odpadnie zakup pralki,
    > konieczność jej instalacji itp. :->

    To już było. Nazywa się pralnia.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 16. Data: 2013-10-01 14:56:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Marcin N nabazgrał(a):

    > Twój przykład też jest bez sensu bo stronę otwiera przeglądarka a nie
    > komputer.

    Strone otwiera komputer wykonujac program przegladarki.

  • 17. Data: 2013-10-01 19:39:35
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BUNIEK" napisał w
    news:l2e05n$g66$1@usenet.news.interia.pl ...
    :
    : Koledze nawalała pralka - robiła jakieś dziwne rzeczy, a ze posiadał ja na
    : gwarancji zadzwonił do serwisu, przyszedł specjalista i .....
    :
[...]

    Nnoo! mniej-więcej coś takiego miałem na myśli, w swoim poście:

    Ale ciekawe, dlaczego _tylko_serwis_ wie o opisanej możliwości?

    Onegdaj Steve Jobs (bodajże) stworzył uniwersalnego pilota, do obsługi
    wszystkich "po-pilotowanych" urządzeń domowych. Potem takie ustrojstwa
    zaczęli produkować inni, ale cena była dość słona, coś kole 250 $, jeśli
    dobrze pamiętam - i nie chciała spadać. Za taki grosz można kupić jakieś
    nienajgorsze audio...
    Natomiast tablet ma w zasadzie całkiem wystarczające uzasadnienie, aby wydać
    taką kasę, a już całkiem extra - dochodzi możliwość sterowania TV, czy
    zestawem "kino domowe". Dodanie do tego choćby i mikrofalówki - to już tylko
    kwestia czasu, choć raczej jasnym jest, że będą zarówno wersje sprzętu
    sterowane wyłącznie tabletem, jak i takie z własnymi klawiszami i
    wyświetlaczem.

    Zaletą tabletowego sterowania będzie bardziej rozbudowane menu, od razu
    zintegrowane z systemem "help" tudzież jakichś podpowiedzi i dodatkowych
    opisów. Na małym wyświetlaczu pralki - rzecz jednak nieosiągalna...

  • 18. Data: 2013-10-01 19:52:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zaletą tabletowego sterowania będzie bardziej rozbudowane menu, od razu
    > zintegrowane z systemem "help" tudzież jakichś podpowiedzi i dodatkowych
    > opisów. Na małym wyświetlaczu pralki - rzecz jednak nieosiągalna...

    Zamiast 2 sekund spędzimy przy ustawianiu mikrofalówki 3 minuty....

    --
    marfi

  • 19. Data: 2013-10-01 23:12:42
    Od: Michal <q...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-10-01 19:39, (c)RaSz pisze:

    > Zaletą tabletowego sterowania będzie bardziej rozbudowane menu, od razu
    > zintegrowane z systemem "help" tudzież jakichś podpowiedzi i dodatkowych
    > opisów. Na małym wyświetlaczu pralki - rzecz jednak nieosiągalna...

    "Keep it simple, stupid" ;P

    --
    /MB

  • 20. Data: 2013-10-02 02:40:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    > Onegdaj Steve Jobs (bodajże) stworzył uniwersalnego pilota,
    > do obsługi wszystkich "po-pilotowanych" urządzeń domowych.

    Jak się ten produkt miał nazywać?