    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Discovery SC - wymiękłem...
    Date: Thu, 6 Jul 2017 23:53:28 +0200

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5190657c-3327-4256-88f2-99c2ce656773@googlegrou
    ps.com...
    > Sa kamertony co w ultradzwiekach drgaja. Kwarc to tez drgania mechaniczne.

    Tak, największy chyba mam 40 MHz, ale litości, nie kamertony do strojenia
    fortepianu, mające zresztą nabite 440 Hz... Musiał im jakiś kutafon,
    ignorant totalny tłumaczyć, a lektor cóż, przeczytał, co mu dali.
    Ty wiesz, że jebnęli jak łysy grzywą o kant kuli. Ja wiem, ty, ty, pan,
    pani, tamten pan, też wiemy. Ale, podłapie to ktoś, kto nie wie, więc
    przyjmie to za prawdę objawioną, puszczając w obieg. I tego puszczenia w
    obieg się obawiam, bo co, zechcesz kopać się z koniem, jak ci los jakiegoś
    na drodze postawi, co uparcie będzie twierdzić, że kamerton, to 5 tysięcy
    drgań na sekundę, choć ty słusznie będziesz wiedzieć co innego (kamerton do
    regulacji dalekopisów jeszcze inaczej drga i inaczej się z niego korzysta),
    ale nie przekrzyczysz... coś jak Pan Dowódca w wojsku PRL, gówno wie, ale
    inni mają wiedzieć jak on...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.